در آستانه بازگشایی مدارس؛

دو مرکز آموزشی خیّرساز با حضور معاون استاندار در شهرستان بناب افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۱:۵۹
کد خبر: ۹۰۱۲۱۰
دو مرکز آموزشی خیّرساز با حضور معاون استاندار در شهرستان بناب افتتاح شد
در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، دو مرکز آموزشی خیّرساز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان بناب به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، هنرستان 18 کلاسه نیکان کاوه با اعتبار 30 میلیارد ریال یکی از این مراکز آموزشی بود که به همت حاج ابراهیم عسگریان، در سه طبقه و با زیربنای 3هزار مترمربع ساخته شده و مجهز به چند کارگاه فنی اعم از مکانیک، برق، مخابرات و کتابخانه و آزمایشگاه است.

همچنین مدرسه 6 کلاسه صدرا با اعتبار 20 میلیارد ریال در ساختمانی سه طبقه به همت حاج حسن سمیعی به بهره‌برداری رسید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح هنرستان نیکان کاوه، با قدردانی از خیران مدرسه‌ساز استان، گفت: انصافا خیران عزیز در حوزه مدرسه‌سازی از تمام وجود مایه گذاشته‌اند و در اکثر شهرهای استان شاهد ساخت و ساز مدارس خیّرساز هستیم.

علیار راستگو وجود خیران را در سطح استان ظرفیتی بزرگ دانست و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی داریم از خیران استان در حوزه امنیتی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز استفاده کنیم.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه گفت: مصادف شدن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس بسیار پرخیروبرکت است؛ چرا که دانش‌آموزان سال تحصیلی را با یادآوری حال و هوای دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت آغاز می‌کنند.

راستگو با تاکید بر تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های جدید انقلاب، گفت: آموزش و پرورش به عنوان نهاد اصلی باید با کمک سایر ارگان‌ها از جمله سپاه و بسیج در این حوزه تلاش مضاعفی انجام دهد.

وی افزود: دانش‌آموزان باید بدانند که امنیت و آرامش امروز کشور و اقتدار ایران اسلامی مدیون شهدایی است که در جنگ تحمیلی بدون هیچ گونه چشم‌داشتی جان خود را فدا کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین در سفر به شهرستان بناب در فضایی صمیمی با فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه