مسابقه همگانی دوگانه پدر و پسر در تبریز برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۰:۴۴:۵۵
کد خبر: ۹۱۵۷۳۹
مسابقه همگانی دوگانه پدر و پسر در تبریز برگزار می‌شود
مسابقه همگانی دوگانه پدر و پسر به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در خیابان دوکمال تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی و ورزش، مسابقه همگانی دوگانه پدر و پسر با همکاری معاونت ورزشی این سازمان، هیئت ورزش سه گانه آذربایجان شرقی و مجتمع آموزشی فن‌آوران تبریز برگزار می‌شود.

طبق هماهنگی‌های انجام‌شده، این مسابقه از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه، ۳ آبان ماه در خیابان دوکمال (پشت مجتمع لاله پارک) و در دو بخش دو و میدانی و دوچرخه‌سواری برگزار خواهد شد.

در این مسابقه که به منظور توسعه ورزش همگانی و افزایش نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی‌شده، ۴ رده سنی زیر ۸ سال، ۸ و ۹ سال، ۱۰ تا ۱۲ سال و ۱۳- ۱۴ سال نیز به عنوان شرایط سنی فرزندان شرکت‌کننده در این مسابقه اعلام شده است.

برای شرکت در این مسابقه به همراه داشتن بیمه ورزشی (سه‌گانه)، لباس و لوازم ایمنی ورزشی به همراه دوچرخه ضروری بوده و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره‌های ۰۹۱۴۴۱۰۷۰۴۱ (رنجکش) و ۰۹۱۴۲۳۶۳۹۱۴ (گل محمدی) تماس حاصل فرمایند. ثبت‌نام نهایی نیز از ساعت ۹ تا ۱۰ روز جمعه در محل برگزاری مسابقه انجام می‌شود.

گفتنی است در پایان مسابقه از گروه‌های برتر هر رده سنی تجلیل شده و هدایایی نیز به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز