معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

سازمان‌های مردم‌نهاد در تبیین اهمیت و ضرورت امنیت پیش‌قدم باشند

۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۸:۳۱
کد خبر: ۹۲۶۵۳۵
سازمان‌های مردم‌نهاد در تبیین اهمیت و ضرورت امنیت پیش‌قدم باشند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در تسهیل ارتباط بین مردم و حاکمیت، گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد در تبیین اهمیت و ضرورت امنیت و قدردانی از تلاشگران این عرصه پیش‌قدم باشند.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیار راستگو در جلسه انتخاب نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد در شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد استان، با اشاره به حوادث اخیر در برخی از شهرهای کشور، اظهار داشت: نفوذ جریان‌های معاند به اعتراض‌های مردمی، موجب برخی اتفاقات شد که بدون تردید از بیرون کشور هدایت می‌‌شد.

وی با اشاره به پخش گسترده اغتشاشات در رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه، گفت: هدف دشمنان این بود که در ادامه حوادث عراق و لبنان، آشوب‌ها را به داخل ایران بکشانند و اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین، تنها یک بهانه بود.

راستگو با بیان اینکه رسانه‌های معاند حساب ویژه‌ای بر روی حوادث تبریز باز کرده بودند، افزود: اعتراض‌ها در دو نقطه شهر تبریز انجام شد که خوشبختانه با تسلط کامل دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و خویشتن‌داری نیروی انتظامی، اجازه سوءاستفاده به اغتشاش‌گران داده نشد و مردم هم از همان ساعات اولیه، صف خود را از آشوب‌طلبان جدا کردند.

وی اضافه کرد: مردم هوشیار و انقلابی تبریز در راهپیمایی روز سه‌شنبه نیز در محکومیت این حوادث و قدردانی از تلاشگران عرصه امنیت راهپیمایی کردند که در کل کشور بی‌نظیر بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امنیت برای هر جامعه‌ای فوق‌العاده مهم و حیاتی است، افزود: این موضوع باید در هر فرصتی برای مردم تبیین شود و سازمان‌های مردم‌نهاد باید در این زمینه پیش‌قدم باشند.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت به فعالیت سمن‌ها، گفت: تقویت سمن‌ها و استفاده از ظرفیت آنها برای ارتباط‌گیری با مردم و انعکاس مشکلات و مسائل لایه‌های مختلف اجتماعی از جمله سیاست‌های دولت است.

راستگو با اشاره به مصوبه هیأت وزیران مبنی بر تشکیل شورای توسعه و حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد، گفت: این شورا با هدف جلوگیری از موازی‌کاری در صدور پروانه‌های فعالیت و انسجام‌بخشی به فعالیت سمن‌ها و مشارکت آنان در مدیریت مسائل مربوط به سمن‌ها تشکیل شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز