سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهر تبریز:

شادابی خانواده ها در گرو نشاط و سلامتی بانوان است

۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۲:۰۹
کد خبر: ۹۲۶۹۸۴
شادابی خانواده ها در گرو نشاط و سلامتی بانوان است
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهر تبریز گفت: حضور بانوان در عرصه‌های ورزشی کمک زیادی به سلامتی و نشاط این قشر عظیم می‌کند که تأثیر این نشاط و شادابی را می‌توان در نشاط خانواده‌ها مشاهده کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین قدوسی در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات دارت و تنیس روی میز بانوان کارمند شهرداری‌های کلانشهرهای کشور با اشاره به لزوم توجه به ورزش بانوان اظهار کرد: توجه به ورزش بانوان باید از اولویت‌های شهرداری‌ها باشد چرا که امروزه با توجه ناهنجاری‌های حرکتی و کمبود فعالیت‌های ورزشی، شاهد به خطر افتادن سلامت اقشار مختلف به ویژه بانوان هستیم.

او افزود: حضور بانوان در عرصه‌های ورزشی کمک زیادی به سلامتی و نشاط این قشر عظیم می‌کند که تأثیر این نشاط و شادابی را می‌توان در نشاط خانواده‌ها مشاهده کرد. به نوعی شادابی و نشاط خانواده‌ها در گرو نشاط بانوان است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ادامه داد: از سوی دیگر بانوان شاغل و کارمند به ویژه کارکنان شهرداری‌ها با ورود به عرصه ورزش، توانایی و انگیزه بالای خود را نشان می‌دهند که این موضوع می‌تواند در ارائه خدمات بهتر شهرداری‌ها به شهروندان تأثیرگذار باشد.

قدوسی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه ورزش بانوان در تبریز خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برنامه‌های متعددی برای توسعه ورزش بانوان تدوین کرده که یکی از آن‌ها اجرای پویش "دوشنبه‌های ورزشی" است. این پویش هر هفته در یکی از پارک‌های تبریز برگزار می‌شود که تاکنون با استقبال بانوان این کلانشهر همراه بوده است.

 

او ادامه داد: همچنین بانوان تبریزی می‌توانند به صورت روزانه ورزش‌های صبحگاهی را زیر نظر کارشناسان و مربیان سازمان و در قالب طرح "صبح و ورزش" انجام دهند. علاوه بر این‌ها، برنامه‌های ویژه‌ای نیز برای توسعه ورزش همگانی و توسعه ورزش بانوان طرح‌ریزی‌شده که در زمان مقرر اجرا می شود.

او در پایان با قدردانی از حضور بانوان ورزشکار در ششمین دوره مسابقات دارت و تنیس روی میز بانوان کارمند شهرداری‌های کلانشهرهای کشور گفت:  خوشبختانه شاهد برگزاری مسابقات خوبی بودیم که موجب افزایش همدلی و دوستی بین کارکنان شهرداری‌ها شد. از سوی دیگر برگزاری چنین مسابقاتی موجب انتقال تجربیات بین کارکنان شهرداری‌ها می‌شود که این موضوع می‌تواند موجب بهره‌وری بیشتر در استفاده از پتانسیل‌های موجود برای خدمت‌رسانی به شهروندان باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز