رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی تأکید کرد:

ضرورت توجه ویژه رسانه های آذربایجان شرقی به بخش فرهنگ و هنر

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۰:۱۲
کد خبر: ۹۳۲۲۹۰
ضرورت توجه ویژه رسانه های آذربایجان شرقی به بخش فرهنگ و هنر
رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه ویژه رسانه ها و مطبوعات استان به بخش فرهنگ و هنر تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سیدمحمدحسین بلاغی در نخستین نشست «فرهنگ رسانه، رسانه فرهنگی» که به همت حوزه هنری استان و با همکاری بسیج رسانه استان برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: امروز رسانه ها و مطبوعات استان در حوزه اطلاع رسانی بیش از پیش نیازمند توجه ویژه به بخش فرهنگ و هنر دارند.

وی افزود: رسانه ها باید در ایجاد آگاهی و بصیرت در حوزه فرهنگ و هنر جامعه پیش گام بوده و در انتقال اخبار مهم فرهنگی، تحلیل محتوا و همچنین ظرفیت سنجی اقدامات فرهنگی هنری بتوانند تاثیر مطلوبی بر مخاطبان خود داشته باشند.

بلاغی همچنین در ادامه افزود: رسانه ها باید در زمینه آشنایی هر چه بیشتر مردم با فرهنگ ایرانی اسلامی تلاش کرده و محتوای موثر در حوزه فرهنگ را به جامعه تزریق کنند و همچنین تحلیل صحیحی از فرهنگ و هنر را به مخاطبان خود ارائه دهند.

 رئیس حوزه هنری استان با اشاره به خبرنگاران متخصص در حوزه فرهنگ و هنر در استان تصریح کرد: حوزه هنری استان درحال برنامه ریزی برگزاری دوره ها و کارگاه های ویژه برای خبرنگاران فرهنگی در استان است که بتوانند با قدرت بیشتر اقدامات نهادها و ارگان های فرهنگی و هنری را بیش از پیش تحلیل و بررسی کنند و در عرصه های مختلف هنری تأثیرگذاری مطلوبی داشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز