عزاداری به وسعت یک شهر

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۴:۳۳
کد خبر: ۹۴۵۸۴۸
عزاداری به وسعت یک شهر
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با انجام فضاسازی و مشارکت در برنامه های مختلف، شهر را برای عزاداری شایسته جهت گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آماده کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سعید حاجی زاده، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با اعلام این خبر اظهار کرد: این اداره کل از اولین ساعات انتشار خبر شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با نصب و اکران بیلبورد و انجام فضاسازی های مختلف، شهر را برای برگزاری عزاداری های شایسته و گرامیداشت این سردار دلیر آماده کرده است.

او تشریح کرد: بر این اساس بیش از ۲۰بیلبورد و حدود ۱۰۰ بنر درابعاد متنوع و نقاط مختلف شهر با مضامین مختلف و تصاویر سردار شهید، نصب و اکران شده است.

حاجی زاده ادامه داد: در برج تاریخی عمارت ساعت تبریز که به عمارت شهرداری تبریز نیز معروف است و از آن به عنوان نماد این شهر یاد می شود، بیرق های عزا جایگزین پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است. همچنین پرچم ساختمان مرکزی شهرداری تبریز نیز به رنگ سیاه درآمده است.

او همچنین بیان کرد: خیابان امام خمینی (ره) مابین مصلی امام خمینی (ره) و عمارت ساعت تبریز نیز با آویز تصاویر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فضاسازی شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز یادآور شد: در برگزاری برنامه هایی همچون راهپیمایی روز گذشته که پس از اقامه نماز جمعه انجام شد و مراسمی که امروز با عنوان گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار می شود، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز مشارکت ویژه ای داشته و بسترهای برگزاری این مراسم ها را فراهم کرده است.

او همچنین از چاپ و توزیع ۴هزار پوستر با طرح های مختلف به همین مناسبت توسط این اداره کل در ویژه برنامه های مختلف خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز