با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی؛

چند طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان هوراند به بهره‌برداری رسید

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۸:۵۴:۲۱
کد خبر: ۹۵۹۶۷۱
چند طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان هوراند به بهره‌برداری رسید
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، با حضور در شهرستان هوراند، تعدادی از طرح‌های عمرانی و خدماتی این شهرستان را افتتاح و از برخی از طرح‌های در حال اجرا بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، طرح گازرسانی به 5 روستای شهرستان هوراند یکی از طرح‌های افتتاح شده بود که با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال توسط شرکت گاز آذربایجان شرقی اجرا شده است.

همچنین پروژه نصب و راه‌اندازی تجهیزات راهنمایی و رانندگی (دوربین کنترل ترافیک) با هزینه‌کرد 600 میلیون ریال اعتبار در شهر هوراند به بهره‌برداری رسید.

چندین طرح عمرانی و خدماتی شهرداری هوراند و شرکت توزیع نیروی برق استان نیز با حضور رحمتی در شهرستان هوراند افتتاح شد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از عملیات اجرایی بیمارستان در حال ساخت و مجتمع اداری شهرستان هوراند بازدید کرد.

رحمتی در نشستی با حضور اعضای شورای اداری شهرستان هوراند، مسائل و مشکلات این شهرستان را در حوزه زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی بررسی کرد.

وی در این جلسه، عدالت‌محوری در توزیع اعتبارات را از سیاست‌های اصلی نظام عنوان کرد و گفت: امروز در نقاط مختلف کشور و استان شاهد ارائه خدمات عمومی و باکیفیت به مردم هستیم.

رحمتی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، نزدیک به ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سطح استان افتتاح و کلنگ‌زنی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز