‍ ما کرونا را شکست می دهیم؛

کمپین یاریگر هم باشیم با مشارکت جوانان و سمنها اجرا می شود

۱۳۹۸/۱۲/۱۷ - ۱۳:۵۶:۲۶
کد خبر: ۹۷۴۵۴۱
کمپین یاریگر هم باشیم با مشارکت جوانان و سمنها اجرا می شود
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، گفت: جوانان و سازمانهای مردم نهاد استان آذربایجان شرقی در قالب کمپین یاریگر هم باشیم با برنامه های متنوع به مقابله با ویروس کرونا می آیند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، تقی زاده اظهار کرد: با توجه به حضور پرشور جوانان و تاثیرگذاری آنها در قالب سازمانهای مردم نهاد برنامه های متنوعی از سوی معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان به شرح ذیل اعلام شد.

وی گفت:انجمن آیین و اویون اقدام به طراحی بازیهای بومی و محلی که در زبان مردم آذربایجان به قیش اویوناری یا همان بازیهای زمستانی هستند در قالب کلیپهایی طراحی و در قالب فضای مجازی منتشر خواهد نمود که مردم زمانهایی که در منزل هستند در کنار خانواده خود لحظات لذت بخشی رو باهم سپری کنند.

وی افزود:موسسه هنرمندان جوان ضمن راه اندازی کمپین هوای هم رو داشته باشیم اقدام به تولید کلیپ های موسیقی و انتشار در فضای مجازی و درخواست از عموم افرادی که توانایی اجرای موسیقی در منزل و انتشارآن را در فضای مجازی دارند را اعلام وبه بهترین اثرها از طرف معاونت فرهنگی و امور جوانان هدایای ویژه اهدا خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، ادامه داد:همچنین موسسه هنرمندان جوان رادیو برنا را به رادیو قصه تغییر و برای بچه ها قصه گویی خواهند نمود.

تقی زاده افزود:کلیه عزیزانی که می توانند در قالب کاردستی از ضایعات منزل هنرنمای کنند و بتوانند اوقات فراغت عزیزان را با درست کردن کاردستی در قالب کلیپ در فضای مجازی غنی تر نمایند ضمن تجلیل از برترین اثر از دیگر آثار ارزشمند نیز تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های ویژه مهارت آموزی گفت:موسسه آلتین تدبیر آذربایجان اقدام به مهارت آموزی از طریق فضای مجازی برای زنان و دختران جوان خواهد نمود.

تقی زاده افزود:مجمع مهندسان جوان ضمن توزیع مواد شوینده و بهداشتی طرح ساماندهی مهندسین داوطلب و کلیه جوانان برای تهیه و خرید مایحتاج مردم و تحویل در درب منزل با همکاری فروشگاههای زنجیره ایی و معتبر رو عهده دار خواهد بود.

وی از اجرای طرح ساماندهی دانشجویان فعال در این حوزه خبر داد و گفت: موسسه امید سازان راه سلامت که از دانشجویان فعال علوم پزشکی تبریز می باشند طرح ساماندهی دانشجویان فعال در حوزه اطلاع رسانی و پیشگیری از ویروس کرونا را در مجتمع های مسکونی با هماهنگی معاونت بهداشت استان مدیریت و هماهنگی خواهد نمود.

تقی زاده ادامه داد:موسسه کار آفرینان افق روشن اقدام به تولید ماسک و در اختیار قرار دادن سایر سمن ها جهت توزیع در مناطق محروم و حاشیه شهرهارو عهده دار خواهد بود.

وی افزود:۱۸ مرکز مشاوره تحت پوشش اداره کل موظف به تهیه کلیپ های مشاوره و راهنمایی در موضوعات نحوه برخورد با کودکان در مواقع بحرانی،نحوه مدیریت و ارتباط های روزمره زندگی در خانه میان زوجین در شرایط بحرانی و قدرت تحمل همدیگر و همچنین جلوگیری از افسردگی و وسواسی با ایجاد انرژی مثبت کمک خواهند نمود که در قالب فضای مجازی این کلیپها منتشر خواهد شد.

وی از اهدای بسته های بهداشتی به خانواده های آسیب پذی خبر داد و گفت:مبالغ اهدایی سازمانهای مردم نهاد تبدیل به ۳۰۰ بسته لوازم بهداشتی و مواد غذایی گردید که در بین خانواده های دارای مشاغل آسیب پذیر بسته بندی شده که این کار همزمان با ولات با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) در بین خانواده نیارمندان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد:کلیه مبالغ مربوط طرح های حمایتی از سمن ها بوده با توجه به اینکه این طرح ها به طور کامل اجرا شده سازمانهای مردم نهاد مبالغ حمایتی را به این امر پسندیده اختصاص دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز