رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

شمار فوتی های بیماری کرونا در آذربایجان شرقی به ۲۱ نفر افزایش یافت

۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۹:۱۳:۵۵
کد خبر: ۹۷۶۷۳۲
شمار فوتی های بیماری کرونا در آذربایجان شرقی به ۲۱ نفر افزایش یافت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ازمثبت اعلام شدن نمونه 49 نفرمبتلا به بیماری کرونا خبرداده وگفت :شمار فوتی های بیماری کرونا دراستان آذربایجان شرقی به 21 نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، صومی طی گفت و گویی از فوت 4 نفرمبتلا به کرونا دراستان آذربایجان‌شرقی خبرداده وافزود : دو نفرازچهار مبتلایی که امروزفوت شدند، حین رسیدن به اورژانس بیمارستان فوت نمودند واین موضوع نشان می‌دهد که تعدادی از افراد زمانی به بیمارستان مراجعه می‌کنند که دیر شده وبیماریشان شدیدتر شده است .

 صومی ادامه داد: در طول 24 ساعت گذشته  49 نفر به مجموع آمار مبتلایان به این بیماری افزوده شده است وشمار مبتلایان کرونا درآذربایجان شرقی به 224 نفرافزایش یافته است .

وی در خصوص ابتلای 49 نفرازمبتلایان افزود: ۳۱ نفر در تبریز، شش نفر در مراغه، سه نفر در میانه، دو نفر در شبستر، دو نفر در هشترود و همچنین درهر یک از شهرستان‌های بناب، سراب، مرند، اهر و بستان آباد یک نفر کرونا مثبت اعلام شده که نشان می‌دهد کروناویروس در کل استان توزیع شده است.

 صومی ادامه داد : هم اکنون 400 نفر با احتمال کرونا در بیمارستان‌های استان بستری ودر حال درمان هستند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز  با تاکید براینکه اگر اجتماعات کم نشود، ویروس گسترش می‌یابد گفت: از مردم می‌خواهیم به آرامستان‌ها نرفته و در اجتماعات حضور پیدا نکنند، چراکه اگر این روند ادامه پیدا کند همچنان آمار مبتلایان افزایش خواهد یافت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز