مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی تأکید کرد:

امسال دید و بازدیدهای سنتی را در عید نوروز باید متوقف کنیم

۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۲:۴۹
کد خبر: ۹۷۸۸۰۸
امسال دید و بازدیدهای سنتی را در عید نوروز باید متوقف کنیم
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی ، راه‌اندازی پویش‌های مختلف توسط سمن‌ها را گامی موثر در مقابله با بیماری کرونا دانست و گفت: امسال دید و بازدیدهای سنتی را در عید نوروز باید متوقف کنیم در غیر این صورت عواقب این بی‌توجهی را در هفته دوم باید بپذیریم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بدر شکوهی در نشست هم‌اندیشی اعضای کمیته سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، با قدردانی از فعالیت‌های بی‌نظیر سمن‌های استان در یک ماه اخیر، گفت: تشکل‌های مردمی در این مدت مسئولیت پذیری، همدلی و همبستگی میان مردم را در عرصه عمل به خوبی نشان دادند.

 مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی بر نقش‌آفرینی سازمان‌های مردم‌نهاد در فرهنگ‌سازی برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا تأکید کرد و گفت: نظارت اجتماعی بر عملکرد مردم و مسئولان در این زمینه باید توسط سمن‌ها جدی گرفته شود.

وی افزود: با اقدامات بهداشتی و درمانی و همراهی آحاد مردم می‌توانیم پدیده کرونا را مدیریت کنیم و نباید اجازه دهیم سایه ترس و یأس بر مردم چیره شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی همچنین از خدمات کادر درمانی استان تشکر کرد و گفت: با کمک های خیران، اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده در اختیار مردم ساکن در مناطق محروم قرار گرفته است و انتظار داریم مردم هم در این زمینه توصیه های بهداشتی را جدی گرفته و حساسیت موضوع را دریابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز