در پیام مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی به مناسبت هفته جوان مطرح شد :

نقش آفرینی جوانان در مواجهه هوشمندانه جهت پیشگیری از شیوع کرونا

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۴:۰۲:۱۵
کد خبر: ۹۸۵۰۶۵
نقش آفرینی  جوانان در مواجهه هوشمندانه جهت پیشگیری از شیوع کرونا
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی طی پیامی به مناسبت هفته جوان نقش جوانان در موجهه با پیشگیری از شیوع کرونا را متذکر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، پیام  بدر شکوهی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی به مناسبت هفته جوان به شرح زیر است:

بدین وسیله بر خود فرض می دانم فرا رسیدن خجسته میلاد حضرت علی اکبر(ع)، جوان نمونه خاندان اهل بیت عصمت و طهارت و حماسه آفرین دشت کربلا را که به شایستگی به عنوان روز جوان انتخاب گردیده است، خدمت جوانان غیور و حماسه آفرین استان آذربایجان شرقی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.

افتخار آفرینی های خواهران و برادران جوان آذربایجان در طول تاریخ،حماسه های بی نظیری را خلق کرده است و اینک در روزهایی که ایران عزیز و استان ما، تحت الشعاع شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است،برگ افتخار دیگری در کارنامه درخشان جوانان استان با نقش آفرینی ارزنده در مواجهه هوشمندانه جهت پیشگیری از شیوع کرونا در آذربایجان شرقی ثبت شده است.

در هفته های اخیر نقش بی بدیل شما جوانان در قالب سازمان های مردم نهاد جوانان و سایر تشکلهای مردمی در کمک رسانی در مبارزه با این بیماری بی بدیل و شایسته هزاران درود و سپاس است.

جوانان آذربایجانی در این روزها با ایفای نقش های مختلف اعم از گتدزدایی و ضدعفونی کردن معابر،توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی،تولید محتوا در فضای مجازی و مهمتر از همه امیدآفرینی میان مردم،یاد و خاطره جوانان دوره دفاع مقدی را در اذهان همگان زنده کردند.

بر این باورم که با همت شما جوانان، از این پیچ تاریخی نیز به سلامت عبور خواهیم کرد و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید نامگذاری شده است، دوباره روزهای درخشان و پر تلالویی را در کنار هم ثبت خواهیم نمود.

در پایان ضمن تبریک مجدد هفته جوان به جوانان بانشاط این خطه قهرمان پرور، و همچنین همه مدیران استانی در اداره کل ورزش و جوانان که هم دوش با جوانان، پای در رکاب خدمتگذاری به مردم شریف آذربایجان شرقی هستند، دست خادمان و مدافعان جوان سلامت استان که در بیمارستان ها و مراکز درمانی فعالیت می کنند، را به گرمی فشرده و موفقیت همگان را از خداوند منان خواهانم.

بدر شکوهی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز