توسط ویدئو کنفرانس با معاون اول رئیس جمهور صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی ساخت یک‌هزار واحد مسکن فرهنگیان در شهر جدید سهند

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۴:۱۳:۰۹
کد خبر: ۹۹۷۳۹۴
آغاز عملیات اجرایی ساخت یک‌هزار واحد مسکن فرهنگیان در شهر جدید سهند
به مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام معلم و همزمان با 11 استان کشور، عملیات اجرایی ساخت یک‌هزار واحد مسکن ویژه فرهنگیان استان با حضور استاندار آذربایجان شرقی، مدیر عامل شرکت عمران سهند و مدیر کل آموزش و پرورش استان و با دستور معاون اول رئیس جمهور در شهر جدید سهند آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، این واحدها در قالب طرح ملی مسکن فرهنگیان در قطعه‌زمینی به مساحت 36 هزار مترمربع در فاز 3 شهر جدید سهند احداث می‌شود که در مجموع شامل 108 هزار مترمربع زیربنای مسکونی و خدماتی خواهد بود.

طرح ملی مسکن فرهنگیان برای ساخت 14 هزار و 564 واحد مسکن در استان‌های تهران،‌ فارس،‌ اصفهان،‌ خوزستان،‌ آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، اصفهان،‌ مرکزی،‌ بوشهر و زنجان در قالب تفاهم‌نامه منعقد شده میان وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی و آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

سهمیه استان آذربایجان شرقی از این طرح، یک‌هزار واحد است که عملیات اجرایی ساخت آنها، امروز با حضور استاندار آذربایجان شرقی در فاز 3 شهر جدید سهند آغاز شد.

در مراسم کلنگ‌زنی این واحدها که به صورت ارتباط تصویری با معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، استاندار آذربایجان شرقی در خصوص مشخصات طرح مسکن فرهنگیان استان گزارش داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز