قدردانی استاندار آذربایجان غربی از کمک های بنیاد مستضعفان در دوران کرونا

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۴۵:۵۲
کد خبر: ۱۰۰۶۹۰۶
قدردانی استاندار آذربایجان غربی از کمک های بنیاد مستضعفان در دوران کرونا
استاندار آذربایجان غربی از کمک و حمایت های بنیاد مستضعفان در مقاطع مختلف بویژه دوران کرونا قدردانی کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ در جریان دیدار رئیس بنیاد مستضعفان با استاندار آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری ضمن ارائه گزارشی از اقدامات استان در مدیریت بیماری کرونا گفت: به مدد الهی و تلاش مجموعه های مختلف استان تا به امروز موفق عمل کرده و با سیاست بیماری یابی درصدد شناسایی بیشتر مبتلایان و قطع زنجیره انتقال هستیم.

وی افزود: بر اساس ارزیابی های انجام گرفته از سوی وزارت بهداشت، ۷۶ درصد مردم استان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کنند.

شهریاری به همدلی شکل گرفته در استان برای حمایت از اقشار آسیب پذیر و متاثر از کرونا و نیز  کسب و کارهای زیان دیده نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به همت مردم و مسئولین و بویژه کمک های بنیاد مستضعفان حمایت های ویژه ای از طریق تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی و نیز حمایت از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام (ره) انجام گرفته است.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: بر اساس ارزیابی های انجام گرفته در سه بخش صنعت،گردشگری و کشاورزی ۲۷۰۰ میلیارد تومان خسارت اقتصادی از قبل کرونا بر استان تحمیل شده است.

شهریاری ادامه داد: نقش و همراهی نهادهایی چون بنیاد مستضعفان برای دوران پسا کرونا در جهت کاستن از حجم خسارتها بسیار موثر است.

رئیس بنیاد مستضعفان نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات مجموعه استان در مدیریت بیماری کرونا از نگاه ویژه این نهاد به آذربایجان غربی خبر داد و گفت: علاوه بر کمک های انجام گرفته برای کولبران، مددجویان، بسته های معیشتی و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، این هفته ۵ هزار بسته معیشتی نیز در بین مددجویان کمیته امداد توزیع می شود.

پرویز فتاح افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا، بنیاد مستضعفان در کنار دولت بوده و خود را موظف به حمایت از اقشار و کسب و کارهای آسیب دیده می داند.

وی ادامه داد: یکی از حمایت های ویژه بنیاد در سالجاری از شهرستان چالدران خواهد بود و نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان در این شهرستان محروم سرمایه گذاری خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز