نزول شاخص کل بورس در آذربایجان غربی

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۴:۴۳:۰۵
کد خبر: ۱۰۰۸۶۵۳
نزول شاخص کل بورس در آذربایجان غربی
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: شاخص کل بورس استان طی هفته گذشته در مقایسه با هفته پیشتر با ۴۸ هزار و ۲۰۱ واحد کاهش به ۹۳۸ هزار و ۵۵۷ واحد رسید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، وحید جوادی با بیان اینکه طی هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز کاهش ۲۴۹ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز در پایان هفته گذشته به ۱۰ هزار و ۸۶۴ واحد رسید.

وی با بیان اینکه هفته گذشته بیش از ۱۳۴ میلیون سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در آذربایجان‌غربی معامله شد، بیان کرد: ارزش معامله‌های بورسی طی هفته گذشته در استان بیش از 1317 میلیارد ریال بود.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق‌تقدم بیش از ۲۴۳ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری مشاوران سهام بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۱ درصد به خود اختصاص داد.

 مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از سهم ۵۶ درصدی خرید در هفته گذشته خبر داد و بیان کرد: طی این مدت شرکت مخابرات ایران، 8درصد ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز