اتصال ۷۳۸ مدرسه آذربایجان‌غربی به شبکه ملی اطلاعات

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۸:۴۸
کد خبر: ۱۰۱۵۱۴۷
اتصال ۷۳۸ مدرسه آذربایجان‌غربی به شبکه ملی اطلاعات
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: ۷۳۸ مدرسه روستایی این استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی اظهار داشت: همچنین در مرحله دوم، اتصال یک هزار و ۹۰۷ مدرسه آذربایجان‌غربی به شبکه ملی اطلاعات برای اجرا به مخابرات منطقه ابلاغ شده است.

جلیلی نژاد افزود: این طرح در راستای تامین زیرساخت‌های هوشمندسازی مدارس و با پیمانکاری اپراتور‌های ثابت و همراه در شهر‌ها و روستا‌های آذربایجان‌غربی اجرایی می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی اضافه کرد: قرارداد خرید خدمت به کارفرمایی وزارت ارتبارطات و پیمانکاری مخابرات منطقه استان با تامین اعتبار از محل طرح USO برای تمام مدارس روستایی بالای ۲۰ خانوار و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر در حال اجرا است.

جلیلی‌نژاد تصریح کرد: مازاد بر تامین زیرساخت اتصال به شبکه ملی اطلاعات که جزء تعهدات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، بهره مندی از ظرفیت پهن‌باند ۲ مگابایتی و استفاده تا حجم ۳۰ گیگابایت ازدیگر خدمات وزارت ارتباطات برای توسعه هوشمندسازی مدارس است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی تاکید کرد: اولویت تامین هزینه‌های اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات از محل اعتبارات طرح USO مختص مدارس روستایی و محروم است.

زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنتی ارایه شده به روستا‌ها و مناطق محروم استان از جمله خدمات ارزنده و دستاورد‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت توسعه دولت الکترونیک و ایجاد تسهیلات ارتباطی برای مردم مناطق محروم است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز