ارسال ۷۸ اثر به "مسابقه داستان نویسی امید" در آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۰۹:۳۰:۲۸
کد خبر: ۱۰۱۵۶۵۲
ارسال ۷۸ اثر به مسابقه داستان نویسی امید در آذربایجان‌غربی
مسوول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: طی مدت ثبت نام مسابقه داستان‌نویسی امید در استان، ۷۸ اثر از هنرمندان کشور به دبیرخانه این مسابقه ادبی ارسال شده است.

مصطفی قلیزاده علیا افزود: مهلت ارسال آثار به مسابقه ادبی «داستان نویسی امید» که با هدف تولید آثار ادبی و ایجاد رقابت بین هنرمندان جوان استان تا ۲۰ خرداد تمدید شده بود.

وی ادامه داد: از این تعداد آثار رسیده ۱۵ اثر به زبان ترکی و ۶۳ اثر به زبان فارسی هستند که نتایج آن و اسامی نفرات برتر این مسابقه با نظر هیات داوران  تا آخر تیر سال جاری اعلام می‌شود.

مسوول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: این مسابقه ادبی با موضوع «بیماری کرونا» در ۲ بخش داستان کوتاه و جستار برگزارشد.

قلیزاده علیار اضافه کرد: داستان‌نویسان آثار هنری خود را در موضوع‌های مختلف ازجمله تاثیر بیماری کرونا بر روابط اجتماعی، ایثار و فداکاری کادر درمانی و پزشکی در این روزهای خاص، فعالیت‌های مردمی در راستای مقابله با بحران کرونا و همبستگی عمومی در بحران‌ها به دبیر هنری این فراخوان ادبی ارسال کردند.

وی بیان کرد: موضوع پاکبانان و نیروهای امنیتی، تاثیرات اقتصادی و فرهنگی کرونا، توکل و توسل به خداوند متعال و ائمه اطهار (ع)، احتکار و سوء استفاده برخی افراد از این مساله از دیگر موضوعاتی است که علاقه‌مندان در این حوزه تولید اثر کرده و جایزه های نقدی خود را بر اساس اعلام فراخوان دریافت خواهند کرد.

"مسابقه داستان نویسی امید" برنامه‌ای  فرهنگی، ادبی  با موضوع « بیماری کرونا » و تاثیرات اجتماعی،  اقتصادی و فرهنگی آن بر جامعه ایران است که با مشارکت حوزه هنری آذربایجان‌غربی و شهرداری ارومیه برگزار شد.

هر هنرمند می‌توانست  با سه اثر ادبی در هر بخش از فراخوان شرکت کند که در این راستا حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از ارسال اثر ایمیلی از طرف دبیرخانه مبنی بر تاییدیه دریافت این اثر به شرکت کنندگان ارسال شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز