معاون استاندار آذربایجان غربی:

احزاب و تشکل های سیاسی در جامعه امید آفرینی کنند

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۴:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۸۶۸۰
احزاب و تشکل های سیاسی در جامعه امید آفرینی کنند
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات مختلف مردم در جامعه گفت: یکی از نیازهای اساسی مردم ایجاد امید و نشاط اجتماعی است و ضروری است احزاب و تشکل های سیاسی در جامعه امید آفرینی کنند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، علی مصطفوی در جلسه مدیران احزاب و تشکل های سیاسی استان با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جهان و به تبع آن در کشورمان گفت: امروز مقابله با شیوع این بیماری یکی از اولویت های مهم دولت است و دولت تمامی تلاش خود را برای درمان بیماران مبتلا و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه بکار بسته است.

ویعملکرد دولت تدبیر و امید در درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا را بسیار شاخص  و مثمر ثمر دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران علیرغم تحریم های ظالمانه و محدودیت های موجود تمام امکانات خود را برای درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا بکار بسته و کاهش مرگ در اثر ابتلا به این بیماری در ایران در مقایسه با بسیاری از کشورهای جهان حاکی از این مدعاست.

مصطفوی با قدردانی از تلاش کادر درمانی و پزشکان در درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا اظهار امیدواری کرد: مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری های اجتماعی در کاهش انتشار این ویروس همکاری کنند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در اجرای طرح تحول سلامت وافزایش تعداد تخت های بیمارستانی در کشور اظهار داشت : در این ایام که در اوج ابتلای مردم به بیماری کرونا هستیم ، بسیاری از افراد مبتلا در بیمارستاها بستری می شوند و از بابت درمان مبتلایان هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی با اشاره به قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز به دلایل آن پرداخت و گفت: رعایت نکردن فاصله های اجتماعی  و جدی گرفته نشدن این بیماری توسط برخی از افراد ، افزایش مراودات اجتماعی و افزایش تعداد تست ها و بیماریابی ، موجب اغزایش تعداد مبتلایان استان به بیماری کرونا شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات مختلف مردم در جامعه و ایجاد ناامیدی و نگرانی مردم در زمینه شیوع  ویروس کرونا، گفت: یکی از نیازهای اساسی مردم در امید و نشاط اجتماعی است و ضروری است احزاب و تشکل های سیاسی در جامعه امید آفرینی کنند.

مصطفوی با قبول برخی از انتقادات در خصوص عملکرد دولت گفت: دولت تدبیر و امید دولت مردمی است و ما ظرفیت پذیرش نقد را داریم و از نقد های سازنده استقبال کرده و آنها را می پذیریم.

وی همچنین در خصوص قانون انتخابات نیز گفت: لایحه قانون جامع انتخابات از طرف دولت آماده شده و متاسفانه در مجلس دهم شورای اسلامی برگشت داده شد و ما امیدواریم این لایحه در مجلس یازدهم به تصویب برسد.

این مقام مسئول ادامه داد: در صورت تصویب قانون جدید انتخابات در مجلس ، بسیاری از مشکلات پیش روی انتخابات رفع و زمینه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات فراهم خواهد شد.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز