تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند با همراهی خیرین و یک موسسه مردم‌نهاد حوزه جوانان

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۴:۵۸
کد خبر: ۱۰۲۸۱۲۴
یک موسسه مردم‌ نهاد حوزه جوانان با محور فعالیت ازدواج سالم و تحکیم بنیان خانواده در نظر دارد با همراهی خیرین حوزه ازدواج و اصحاب رسانه، برای ده‌ها نوعروس نیازمند جهیزیه تهیه و آنها را در امر ازدواج کند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، پونه پورقنبر  درخصوص برنامه تهیه جهیزیه کانون مردم نهاد جوانان راه خوشبختی گفت  : امسال تهیه بسته جهیزیه برای ۲۰ تا ۵۰ نوعروس و به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال هدف‌گذاری شده که با کمک اصحاب رسانه و خیرین و اصناف اجرا خواهدشد.

وی گفت: این بسته شامل تلویزیون، اجاق گاز، 2تخته فرش، ظروف آشپزخانه، چرخ گوشت، اتو بهمراه میز، یخچال و جاروبرقی خواهدبود.

او اظهار کرد: برای تهیه این بسته‌ها اصنافی که برای کمک اعلام آمادگی کرده‌اند، اجناس را با تخفیف و قیمتی ارزان‌تر از قیمت کنونی بازار در اختیار این حرکت انساندوستانه قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: موسسه مردم نهاد کارآفرینان سرزمین من با هدف ایجاد اشتغال و کارآفرینی و توانمندسازی دختران و بانوان مناطق حاشیه‌نشین تلاش می‌کند و در این راستا دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای آنها برگزار می‌کنیم و در طول دوره ابزار و مواداولیه از طرف موسسه تامین می‌شود تا بتوانند بعد از پایان دوره، بصورت خوداشتغالی در حوزه صنایع‌دستی فعالیت کنند.

پورقنبر گفت: هم‌اکنون نیز در کارگاه تولید محصولات چرمی ۱۱ نفر بصورت مستقیم و ۳ نفر بصورت غیر مستقیم فعالیت می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز