کمک ۴۵۰ میلیونی خیرین میاندوآبی به رزمایش مواسات

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۲:۰۴
کد خبر: ۱۰۳۰۰۵۲
کمک ۴۵۰ میلیونی خیرین میاندوآبی به رزمایش مواسات
سرپرست فرمانداری میاندوآب گفت: در اجرای توصیه مقام معظم رهبری، با همکاری خیرین ۴۵۰ میلیون تومان جمع آوری شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،حسام شیرازه محبت سرپرست فرمانداری میاندوآب در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان میاندوآب اظهار کرد: افزایش حس اجتماعی، همدلی و نوعدوستی که در دوران کرونا و تجربیات جدیدی که بدست آوردیم بسیار با ارزش است.

سرپرست فرمانداری میاندوآب با تاکید بر مستندسازی اقدامات انجام گرفته در دوران کرونا، گفت: باید به دغدغه‌های مقام معظم رهبری با جدیت پرداخته شده و مستند سازی اقدامات نیز با جدیت دنبال شود.

وی افزود: مستند سازی همدلی اقشار مختلف مردم در تهیه و توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی و انتقال این حس نوع دوستی و همدلی به نسل‌های آینده چراغ راه آیندگان در مواقع بروز بحران می‌تواند باشد.

شیرازه محبت با بیان اینکه نقش خیرین، سمن‌ها و نهاد‌های مختلف در این دوران بی بدیل بود، تصریح کرد: در اجرای توصیه مقام معظم رهبری، رزمایش مساوات همزمان با سراسر کشور در شهرستان میاندوآب با همکاری خیرین و سازمان‌های مردم نهاد اجرا و ۴۵۰ میلیون تومان جمع آوری شد که این کمک‌ها تا کنون نیز ادامه دارد.

سرپرست فرمانداری میاندوآب با تاکید بر امیدآفرینی، اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای در این شرایط که مجموعه بهداشت و درمان با تمام وجود و توان در حال فعالیت هستند، عده‌ای با سیاه نمایی سعی در پمپاژ یاس و نا امیدی در جامعه داشته و تخریب و نقادی را با هم درآمیخته اند که پسندیده نیست.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب و دبیر ستاد مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان نیز در این جلسه با بیان اینکه متاسفانه فاصله گذاری اجتماعی در خیلی مواقع رعایت نمی‌شود، اظهار کرد: ذهنیت اینکه بیماری کرونا تمام شده و هیچ خطری مردم را تهدید نمی‌کند، کاملا اشتباه بوده و درست نیست.

سهراب حیدری افزود: برخی از حوزه‌هایی که در جلسات، مصوباتی را امضا می‌نمایند، متاسفانه پای کار نبوده و مفاد مصوبات را اجرا و عملیاتی نمی‌کنند، در حالیکه مصوبات جلسه کاملا قابل اجرا بوده و همه مکلف به اجرای آن‌ها هستیم.

این مسئول  گفت: از مردم درخواست داریم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به مبارزه با بیماری کرونا برویم

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه در صورت عدم رعایت توصیه‌ها و پروتکل ها، این ویروس تا پایان سال همچنان مهمان ما خواهد بود، تصریح کرد: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی، شستن دست‌ها و استفاده و زدن ماسک از الزامات اصول بهداشتی بوده و باید کاملا رعایت شود.

این مسئول همچنین از وضعیت اسف بار جوی‌های آب در میاندوآب انتقاد کرد و گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و وضعیت نگران کننده جوی‌های شهرستان در خصوص بیماری‌های التور، باید متولیان امر در این خصوص اقدام جدی بعمل آورند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز