بهره برداری از پروژه‌های راهداری به ارزش بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان در آذربایجان غربی

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۰۳۱۹۶۳
بهره برداری از پروژه‌های راهداری به ارزش بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان در آذربایجان غربی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از بهره برداری از پروژه‌های عمرانی در حوزه راهداری به ارزش بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربیگفت: در بحث توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی ساخت سالن مسافری پایانه مرزی سرو به مساحت ۵۶۰۰ مترمربع در دو طبقه به اتمام رسیده است و محوطه این سالن نیز با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا دو هفته آتی آماده بهره برداری خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: سالن مسافری پایانه مرزی سرو با اعتبار بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان و بصورت بسیار شیک در مقایسه با مرز مقابل ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول در خصوص پروژه‌های روکش در محور‌های ارتباطی آذربایجان غربی اذعان کرد: در حال حاضر ۵۰ کیلومتر انواع روکش در راه‌های اصلی و فرعی انجام شده که ارزش ریالی آن بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان است و برای ایمن سازی سفر‌های جاده‌ای تاثیر بسزایی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به کشاورزی بودن استان و اهمیت ساخت راه‌های روستایی در توسعه این مناطق اضافه کرد: طرح ابرار (اقدام ملی برای ساخت راه‌های روستایی اولویت دار) ۷۰ کیلومتر به ارزش ریالی ۵۶ میلیارد تومان‌آماده آسفالت است که این میزان تا هفته دولت به ۲۰۰ و تا آبان به ۳۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

شکری از اجرای روکش آسفالت در محور پایانه مرزی بازرگان - ماکو به سمت گیت خروجی بطول ۵۲ کیلومتر خبر داد و یاداور شد: این طرح بصورت مشارکتی با منطقه آزاد ماکو اجرای می‌شود که خبر بسیار خوبی برای مردم استان به شمار می‌رود و به زودی شاهد بهره برداری از این محور بعنوان باند دوم بزرگراه ماکو به ایواوغلی خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز