رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی:

پروژه‌های تحت عنوان جهش تولید و اقتصاد مقاومتی استان ماهیت تولیدی-خدماتی دارند

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۶:۵۱
کد خبر: ۱۰۳۶۴۶۶
پروژه‌های تحت عنوان جهش تولید و اقتصاد مقاومتی استان  ماهیت تولیدی-خدماتی دارند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی با اشاره به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید گفت: تعدادی از این پروژه‌ها در سامانه نیپا به عنوان پروژه کلان و فاخر ثبت شده و برخی پروژه‌ها در سطح استانی اجرایی می‌شود که ماهیت تولیدی-خدماتی دارند که بر مبنای تولید خدمت یا کالا است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، ناصر حضرتی‌پر در جلسه طرح جامع محرومیت‌زدایی آذربایجان غربی اظهار داشت: در ارتباط با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبنای کار ابلاغیه مقام معظم رهبری در ارتباط با اصول همین سیاست بوده و در بقیه موارد مبتنی بر رونق تولید و جهش تولید و بر محور آن‌هاست.

وی خاطر نشان کرد: فعالیت در حوزه اقتصاد مقاومتی در پنج محور بر اساس سیاست‌های درون‌زایی، برون نگری، عدالت بنیان بودن، مردمی بودن و دانش بنیان بودن اقتصاد است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: تمامی تلاش‌هایی که در این راستا به صورت استانی و ملی صورت می‌گیرد بایستی به نوعی باشد که اگر از شرایط عادی خارج شدیم تاب آوری لازم را داشته باشیم و اگر از مسیر و مدار خارج شدیم بتوانیم اقتصاد استان و کشورمان را به مدار جدید کشانده و به همگان خدمات رسانی کنیم.

وی تأکید کرد: پروژه‌های تحت عنوان جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در دو سطح نهایی شده است.

حضرتی‌پر بیان کرد: تعدادی از این پروژه‌ها در سامانه نیپا به عنوان پروژه کلان و فاخر ثبت شده و برخی پروژه‌ها در سطح استانی اجرایی می‌شود که ماهیت تولیدی-خدماتی دارند که بر مبنای تولید خدمت یا کالا است.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی به عنوان یک دستگاه اجرایی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی شناخته شده که در صورت اعلام آمادگی از سوی مسئولان مربوطه تعدادی پروژه به این سازمان واگذار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز