عبور ارزش معاملات بورسی آذربایجان‌غربی از مرز ۲۶۰۰ میلیارد ریال

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۶:۰۹
کد خبر: ۱۰۴۱۷۷۷
عبور ارزش معاملات بورسی آذربایجان‌غربی از مرز ۲۶۰۰ میلیارد ریال
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به معامله بیش از ۱۱۹ میلیون و ۱۰۸ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در استان گفت: ارزش معامله‌های این بازار طی هفته گذشته در استان بیش از ۲ هزار و ۶۴۴ میلیارد ریال بود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،وحید جوادی  مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به معامله بیش از ۱۱۹ میلیون و ۱۰۸ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در استان گفت: ارزش معامله‌های این بازار طی هفته گذشته در استان بیش از ۲ هزار و ۶۴۴ میلیارد ریال بود.

وحید جوادی اظهار داشت: شاخص کل بورس استان طی هفته گذشته در مقایسه با هفته پیش از آن با ۱۲۹ هزار و ۸۶۸ واحد افزایش به ۲ میلیون و ۳۴ هزار و ۱۹۲ واحد رسید.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز افزایش یک‌هزار و ۳۹۹ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز در پایان هفته گذشته به ۲۱ هزار و ۱۲۲ واحد رسید.

جوادی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس استان، ۱۲ کارگزار از ۱۸ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق‌تقدم بیش از ۲۶۹ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری "سرمایه" و "دانش" بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۲ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از سهم ۶۵.۵ درصدی خرید در هفته گذشته خبر داد و بیان کرد: طی این شرکت صبا با ۱۰.۵ درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز