اجرای نزدیک به ۹۰ کیلومتر آسفالت راههای روستایی ارومیه

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۱:۴۴:۳۲
کد خبر: ۱۰۴۴۶۶۴
اجرای نزدیک به ۹۰ کیلومتر آسفالت راههای روستایی ارومیه
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه گفت: نزدیک به ۹۰ کیلومتر از راههای روستایی ارومیه در قالب طرح ملی ابرار آسفالت می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ؛ ارسطو شکوهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه در جمع خبرنگاران گفت : از این میزان، راه روستایی قرنسا به طول ۲ کیلومتر، راه روستایی کایی به طول ۸.۱ کیلومتر ،راه روستایی درب رودتپه ماکو به طول بالغ بر سه کیلومترآسفالت شده اند وبقیه روستاها یا درمرحله اتمام آسفالت و یا در مرحله آماده سازی و اجرا هستند.

وی ادامه داد: زیر اساس راههای روستایی قرنساء، هله قوش، ساکان، میر آباد، مملکان به طول ۸۱.۱ کیلومتر توسط پیمانکار طرف قرارداد و زیر اساس روستاههای نورالدین آباد-کوره سفلی-کوره علیا-مژیک-پیرگل-دلادر و کایی به طول ۱۰ کیلومترتوسط این اداره انجام شده یا در حال انجام است.

شکوهی تصریح کرد:  آسفالت روستاههای انگمان،زنگکان،اوعلی،احمدرسول، پیرهادی، هارولان،آودی،آشیک‌به طول ۸۷.۶  کیلومتر توسط پیمانکاران طرف قرارداد با نظارت راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه از دیگر اقدامات این این اداره در سال جاری است.

وی اضافه کرد: تسطیح و تیغ زنی کلیه محور های روستایی و شن ریزی در محل های مورد نیاز بصورت موضعی ، تابلو گذاری نصب تابلو و علائم محورهای اصلی ارومیه به تعداد ۲۵۹ عدد، نصب سرعت گیر آسفالتی به تعداد یک عدد درمسیرجاده امامزاده و اشنویه با همکاری پلیس راه استان را می توان از دیگر اقدامات و پروژه های مهم اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ارومیه در سال جاری به شمار آورد.

شکوهی با اشاره به اینکه عملیات شانه سازی و رگلاژ محور ارومیه –اشنویه به بطول ۴۰ کیلومتر، محور ارومیه –مهاباد ۲۰ کیلومتر، محور ارومیه –سرو ۴۰ کیلومتر، محور ارومیه –سلماس ۱۰ کیلومتر، محور ارومیه –جاده قرمز محور فرعی۲ کیلومترو لکه گیری محورالمهدی ۱۰ کیلومتر و جاده قرمز ۱۴ کیلومتر اظهار کرد: این اداره در بارندگی و سیلاب اخیر بالغ بر ۲۵ کیلومتر در مسیرهای قره باغ۱۰ کیلومتر، هشتیان ۱۵ و جاده انهر ۱۵ کیلومتر عملیات بازگشایی پل و رسوب زدایی را انجام داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز