معاون استاندار:

مشکلات تامین مواد اولیه ماسک در آذربایجان‌غربی رفع شود

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۹:۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۴۵۰۹۰
مشکلات تامین مواد اولیه ماسک در آذربایجان‌غربی رفع شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید مشکلات تامین مواد اولیه تولید ماسک احصا و با نظارت لازم، رفع شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،نادر صادقی در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان‌غربی با اشاره به تامین مواد اولیه تولید ماسک در آذربایجان‌غربی بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه ماه محرم و فصل زمستان هستیم و باید ماسک بدون محدودیت در سطح جامعه توزیع شود. 

وی ادامه داد: در خصوص تامین مواد اولیه و تولید ماسک به وضعیت استان‌های همجوار نیز توجه و تدابیر لازم برای این بخش سنجیده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به وضعیت جذب اعتبارات استانی، گفت: باید این مساله مورد توجه مسوولان استانی و شهرستانی قرار گرفته و تدابیر لازم در این خصوص سنجیده شود. 

صادقی با اشاره به اینکه کیفیت آرد و نان تولیدی آذربایجان‌غربی مورد توجه مسوولان و دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد، اظهار داشت: باید نان تولیدی با کیفیت مناسب در سطح جامعه توزیع شود زیرا مردم نیز به این امر توجه ویژه دارند.

وی بیان کرد: باید اقدامات و نظارت لازم در بخش تامین نان و آرد با کیفیت توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام گیرد. 

وی تاکید کرد: ستاد تنظیم بازار از تولیدکننده تا مصرف کننده حمایت می‌کند و ایجاد تعادل و رابطه منطقی در بازار، اولویت و هدف ستاد تنظیم بازار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز