لزوم اجرای دادرسی الکترونیک در محاکم آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۰۵:۳۶
کد خبر: ۱۰۴۵۷۵۲
لزوم اجرای دادرسی الکترونیک در محاکم آذربایجان‌غربی
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی : با توجه به شیوع بیماری کرونا، دادرسی الکترونیک باید در کل استان به صورت کامل تحقق یابد زیرا این اقدام علاوه بر اینکه راهکار مناسبی برای مبارزه با کرونا بوده از نظر صرفه‌جویی در هزینه‌ها هم بسیار موثر است.

علی اکبرگروسی رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی در جمع مدیران قضایی آذربایجان غربی اظهار داشت: مسولان انفورماتیک و سایر همکاران، تمام تلاش خود را به کار ببندند تا در کمترین زمان ممکن شاهد دادگستری تمام الکترونیک در استان باشیم.

وی ادامه داد: در زمان حاضر پیشرفت تکنولوژی امکانات ارتباطی فراوانی را در اختیار بشر قرار داده و دستگاه قضایی باید به نحو مطلوب از این امکانات برای هرچه پویا و چابک شدن خود در همه جهات استفاده کند.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت:  میزان مراجعه به دستگاه قضایی استان خیلی زیاد بوده ولی با وجود  کثرت مراجعان و کثرت کار،  خدمت‌رسانی در سطح استان  مطلوب است.

گروسی بیان کرد: باید با جدیت و همت بالا پرونده‌های معوق پیگیری شود تا مانند زمستان سال گذشته نتایج ارزشمندی در مختومه کردن پرونده‌ها به دست آوریم.

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌هایی که از حوزه‌های قضایی انجام می‌شود، جنبه آموزشی و نظارتی دارد، افزود: این بازرسی‌ها در رشد و تعالی دستگاه قضایی استان بسیار اثرگذار و نتیجه بخش است و با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایام سوگواری سالار شهیدان باید با تدابیرکرونایی و رعایت کامل پرتکل‌های بهداشتی ومصوبات ستاد ملی واستانی مبارزه با کرونا انجام شود، اضافه کرد: موضوع محرم و عاشورا نباید تحت تاثیر کرونا قرار گرفته و فراموش شود و باید پیام عاشورا را به نحو شایسته به جوانان ابلاغ کنیم.

وی تاکید کرد: مسولان با تاسی از قیام عاشورای سالار شهیدان و در راه احقاق حق مظلوم از ظالم کم نگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز