سهم مهاباد از اعتبارات عمرانی ملی به ۱۴ هزار میلیارد ریال می‌رسد

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۱۶:۴۸
کد خبر: ۱۰۵۴۲۸۰
سهم مهاباد از اعتبارات عمرانی ملی به ۱۴ هزار میلیارد ریال می‌رسد
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم این شهرستان از محل اعتبارات ملی در سال جاری ۱۴ هزار میلیارد ریال است که در بخش‌های مختلف هزینه می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامیاظهار داشت: اعتبارات ملی اختصاص یافته به این شهرستان در بخش‌های خدماتی از جمله بهداشت و درمان، احداث مدرسه، گازرسانی و آبرسانی هزینه خواهد شد.

وی ادامه داد: هزینه های مربوط به پروژه بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی، آبرسانی به ۱۴۰ روستای بخش خلیفان و مرکزی و طرح های مدرسه‌سازی و گازرسانی از محل اعتبارات ملی تامین خواهد شد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نظارت بر عملکرد پیمانکاران پروژه های عمرانی، از جمله اموری است که باید مورد نظارت بوده و هرگونه کوتاهی در این راستا قابل قبول نیست.

محمودزاده در خصوص اعتبارات عمرانی استانی شهرستان مهاباد نیز بیان کرد: ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی، توازن و سه درصد درآمد نفت و گاز به این شهرستان اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته ۲۲۰ میلیارد ریال افزایش دارد.

وی با بیان اینکه این اعتبار در قالب طرح‌های تعریف شده برای هریک از ارگان‌های این شهرستان در راستای توسعه و بهبود زیرساخت‌های خدماتی تخصیص می یابد، اضافه کرد: میزان بودجه جذب شده نسبت به میانگین سایر شهرهای اطراف بیشتر بوده و امسال نیز تلاش می‌کنیم حداکثر اعتبار را در جهت آبادی شهرستان جذب کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز