برگزاری مسابقه علمی برنامه نویسی با موبایل ویژه ایام محرم در ارومیه

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۹:۳۶:۱۸
کد خبر: ۱۰۵۵۹۱۲
برگزاری مسابقه علمی برنامه نویسی با موبایل ویژه ایام محرم در ارومیه
توسط مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه؛ مسابقه علمی برنامه نویسی با موبایل در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، پورمحمود مدیر گروه کامپیوتر مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه اظهار کرد:این مسابقه به مناسبت ایام محرم و ویژه دانشجویان رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات با عنوان " برنامه نویسی موبایل" در جهت تولید اپلیکیشن با محورهای "ادعیه، مرثیه و سخنرانی بزرگان مرتبط با ماه محرم" و "زیارت عاشورا به همراه ترجمه و قرائت صوتی" است.

وی اظهار کرد: در این مسابقه از دانشجویان انتظار می رود تا با بکارگیری دانش علمی و مهارتی خود و همچنین راهنمایی اساتید مجرب مرکز اقدام به تولید برنامه های موبایلی مرتبط با محورهای اعلام شده کنند.

پورمحمود ادامه داد: آثار رسیده پس از بررسی توسط کمیته داوران این مسابقه ارزیابی نتیجه داوری تا ۱۰ مهر ماه اعلام خواهد شد و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مدیر گروه کامپیوتر مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه با اشاره به اینکه از جمله راهبردهای مهم و کلان دانشگاه جامع علمی کاربردی، تاکید بر تقسیم کار ملی در حوزه های مهارتی آموزش عالی و تبیین نقش دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان یکی از مهمترین عوامل سهیم و موثر در ایجاد اشتغال در کشور و همچنین هدایت اجرای برنامه  های درسی به سمت میدانی با مشارکت بخشهای صنعت، خدمات ، کشاورزی، فرهنگ وهنر است، اظهار کرد: مرکز آموزش عالی علمی کاربردی  جهاددانشگاهی ارومیه نیز با پیروی از این راهبردها تلاش حداکثری خود را به کار گرفته است تا با تربیت دانشجویان و فارغ التحصیلان متخصص صاحب مهارت به رسالت مهم خود در زمینه ایجاد اشتغال و ارتباط آنها با بازار کار عمل نماید. ترغیب دانشجویان جهت مهارت افزایی و ایجاد انگیزه لازم جهت خود باوری از طریق مشارکت آنها در برنامه های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه، برگزاری سمینارها و کارگاههای تخصصی فوق برنامه، برگزاری رویداد های مختلف با توجه به رشته های موجود در دانشگاه و همچنین برگزاری مسابقات علمی و عملی از برنامه های مهم و ارزنده دانشگاه می باشد.

به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آآآذربایجان غربی، دانشجویان  تا ۳۱  شهریور فرصت دارند آثار خود را به ایمیل orumieh.iast@acecr.ac.ir و یا به پیج اینستاگرامی دانشگاه به آدرس @jduasturmia ارسال کنند.

دانشجویان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۴۷۷۳۳۳ تماس حاصل کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز