استاندار آذربایجان غربی در آئین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت مطرح شد؛

با اتکا به شهامت، عزت و نیروهای توانند داخلی بر تحریم های جهانی فائق می آییم

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۶۱۷۶۳
با اتکا به شهامت، عزت و نیروهای توانند داخلی بر تحریم های جهانی فائق می آییم
استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس به عنوان رکن اساسی فرهنگ ایثار تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و روحیه فاخر شهادت طلبی دوران دفاع مقدس از ضروریات امروز بشمار می رود.
به گزارش برنا آذربایجان غربی ؛ محمدمهدی شهریاری روز دوشنبه در آئین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، به نقش این استان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: آذربایجان غربی در ۲۳۰ کیلومتر مرز با دشمن بعثی و تقدیم ۱۲ هزار شهید به خوبی به نقش خود در دفاع از کیان اسلامی عمل نموده است.

وی افزود: استکبار جهانی با ترس از صدور انقلاب اسلامی به دیگر کشورهای اسلامی با تحریک دشمن بعثی هشت سال جنگ را بر کشور تحمیل ساختند.

شهریاری گفت: مردمی بودن، دفاعی بودن جنگ، استقامت رزمندگان، ایمان و اعتقاد راسخ به رهبری، اسلام و ایران، بی اعتنایی به دنیا، روحیه شهادت طلبی و مردانگی و مروت از جمله شاخص های دفاع مقدس ایران اسلامی و پیروزی بر دشمن دانست.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: ایران اسلامی با اتکا به توانمندیهای داخلی و ایمان رزمندگان خود در برابر خیل عظیم دشمنان از جمله صدام و استکبار ایستادگی نمود.

شهریاری شرایط امروز کشور به جهت تحریم های استکبار را به مانند دوران دفاع مقدس دانست و افزود: دشمن با تحریم دارو و غذا بر کشور ما درصدد است تا به اهداف خود برسد. این برهه حساس تاریخی نیز به مدد الهی و توان داخلی با پیروزی ملت ایران همراه خواهد بود.

رئیس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با قدردانی از تلاش اعضای ستاد، تاکید کرد با تداوم وحدت و همدلی، تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهاد و خودباوری دسیسه های دشمنان خنثی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز