تشکیل۶۵۰ پرونده تخلف گوشت مرغ و قرمز در آذربایجان غربی

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۲۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۸۵۴۸۳
تشکیل۶۵۰ پرونده تخلف گوشت مرغ و قرمز در آذربایجان غربی
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی با اشاره به نوسان قیمت گوشت در استان، از تشکیل۶۵۰ فقره پرونده تخلف در این زمینه خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد دهقان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی در خصوص نوسان قیمت گوشت قرمز و مرغ در استان گفت: با وجود توزیع و عرصه مناسب گوشت مرغ و قرمز و نیز اعلام کاهش قیمت از سوی اتحادیه‌های عرضه گوشت شاهد نوسان قیمت در استان هستیم.

او  از تشدید بازرسی‌ها در این زمینه طی هفته‌های اخیر خبر داد و گفت: تاکنون در زمینه گوشت قرمز دو هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی و در بحث گوشت مرغ ۴ هزار مورد بازرسی انجام شده است.

دهقان با اشاره به تشکیل ۶۵۰ فقره پرونده تخلف در زمینه گوشت طی سال جاری خاطرنشان کرد: ۲۵۰ مورد پرونده تخلف در زمینه گوشت قرمز و ۴۰۰ فقره پرونده در خصوص گوشت مرغ در استان تشکیل و تحویل مراجع قانونی شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی ارزش ریالی پرونده‌های تخلف گوشت در استان را ۳۰۰ میلیون ریال در زمینه گوشت قرمز و ۳۱ میلیارد ریال در بحث گوشت مرغ عنوان کرد.

دهقان بهترین راه تعادل قیمت گوشت در استان را تولید به میزان نیاز و عرضه مناسب دانست و گفت: قیمت مصوب گوشت مرغ و قرمز در استان مشخص است، فروش خارج از قیمت مصوب گران فروشی محسوب شده و با متخلفان مطابق قانون نظام صنفی برخورد خواهد شد.

او تأکید کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده توزیع خارج از شبکه کالا‌های اساسی و یا توزیع با قیمت بالاتر از قیمت مصوب دولتی همچنین کم فروشی، گران فروشی، احتکار و هرگونه تخلف صنفی را از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت در سراسر استان در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز