هشت روستا تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب خوی قرار می گیرند

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۱:۰۵:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۶۸۹۱
هشت روستا تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب خوی قرار می گیرند
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : در راستای تأمین آب شرب بهداشتی و ارائه خدمات مطلوب به ساکنان این هشت روستا ، بزودی تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار می گیرند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، یداله سلطانی با بیان اینکه مهمترین مشکل آب آشامیدنی در روستا‌های شهرستان فرسودگی تاسیسات و پایدار نبودن منابع تامین آب، وجود انشعابات غیر مجاز و بالا بودن مصرف آب از الگوی مصرف می‌باشد گفت : شرکت آب و فاضلاب با عزمی راسخ در صدد حل این مشکلات است.

وی گفت : سیاست شرکت آب و فاضلاب تحت پوشش قرار دادن روستاهای برخودار است و در این زمینه با شوراها و دهیاریهای روستاها رایزنی های لازم انجام شده است .

مدیرعامل شرکت اظهار داشت :اقدامات این شرکت از جمله تشکیل پرونده برای هر خانوار ، شناسایی منابع تامین آب شرب روستا برای تامین آب ، بررسی تاسیسات و تجهیزات آبرسانی از جمله مخزن ذخیره ، شبکه های آبرسانی و خط انتقال آب و ... انجام شده و پس از طی مراحل مربوطه این ۸روستا تحت پوشش خدمات شرکت قرار خواهد گرفت .

سلطانی تصریح کرد: ۱۲۴ روستا در شهرستان خوی تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار داشته و تحت پوشش قرار گیری روستا‌های دیگر، اولویت نخست شرکت می‌باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت یادآور شد: آب به عنوان یک نعمت الهی از نقش مهمی در پیشگیری از مهاجرت مردم از روستاها ایفا کرده و با افزایش زیرساخت های آبرسانی، شاهد مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها خواهیم بود.

لازم به توضیح است که روستاهای گیوران ،رازی،باغدرق،گوهران،تودان،بلبان ،سگتلو و ملا اسماعیل بزودی  و پس از طی مراحل قانونی تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز