استاندار آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز:

نقش بانوان آذربایجان غربی در دفاع مقدس بی نظیر است

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۶:۴۴
کد خبر: ۱۱۴۱۰۵۴
نقش بانوان آذربایجان غربی در دفاع مقدس بی نظیر است
استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر نقش زنان استان در هشت سال دفاع مقدس گفت: استان از لحاظ تقدیم شهدای زن به نظام و انقلاب اسلامی در رتبه سوم کشوری قرار دارد و این امر بیانگر نقش زنان در دفاع از کیان اسلامی است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری امروز سوم اسفندماه در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ملی لشگر فرشتگان تاریخ‌ساز، با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر این کنگره، اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستگاه های متولی باید به وظایف خود در راستای برگزاری این کنگره به خوبی و درخور شان شهدا عمل کنند.

وی با بیان این‌که نباید هیچ تبعیض و تفاوتی میان شهدا و خانواده شهدا وجود داشته باشد، خاطر نشان کرد: مسئولان دستگاه‌ها به‌ویژه مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران توجه داشته باشند خدمات و امکانات به‌صورت مساوی میان خانواده این عزیزان توزیع شود؛ آن‌گونه که خود شهدا به این مهم تأکید داشتند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به این‌که ۶۸۴ نفر از زنان استان در طول هشت سال جنگ تحمیلی به شهادت رسیده‌اند، افزود: آذربایجان غربی بالاتر از بسیاری از استان‌های بزرگ کشور در جایگاه سوم از لحاظ تقدیم شهدای زن به نظام و انقلاب اسلامی قرار دارد. همین موضوع نشان از جایگاه والای بانوان و مادران در طول هشت سال جنگ تحمیلی دارد.

شهریاری گفت: بر اساس آخرین آمار ۶۸۴ شهید، ۱۲۲۰جانباز و ۲ آزاده زن در استان شناسایی شده اند.

وی پاسداشت زنان شهیده را امری فاخری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز