کلینیک حقوق کودک در آذربایجان غربی به زودی افتتاخ خواهد شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۵۷:۱۳
کد خبر: ۱۱۴۸۳۲۴
کلینیک حقوق کودک در آذربایجان غربی به زودی افتتاخ خواهد شد
مدیر ‌کل امور بانوان و خانواده استانداری و کانون وکلا استان از افتتاح نزدیک کلینیک حقوق کودک در آذربایجان‌غربی خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در آیین انعقاد تفاهم نامه راه اندازی این کلینیک گفت: توجه به حقوق کودکان به عنوان آینده سازان یک کشور امری ضروری بوده و در آموزه‌های دینی و اسلامی ما، حقوق کودک بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.

پریسا علیلو اضهار کرد: از آنجایی که حمایت‌نکردن از این قشر آسیب پذیر جامعه منجر به بروز آسیب‌های اجتماعی بزرگی می‌شود، در قالب تفاهم نامه مشترک با استفاده از ظرفیت کانون وکلای دادگستری و مرجع کنوانسیون حقوق کودک آگاهی بخشی و  احترام به حقوق کودک یک وظیفه همگانی است.

مدیرکل امور بانوان اضافه کرد: با هدف ارتقای آگاهی‌های فردی و به روز کردن دانش‌ها در زمینه مسائل کودکان و نوجوانان و اصلاح قوانین این حوزه، مشاوره‌ها و نشست‌ها و سلسله کارگاه‌های آموزشی هدفمند را در قالب کلینیک‌های حقوق کودک پیگیری خواهیم کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در پایان ادامه داد: هدف از عقد این تفاهم نامه ایجاد زمینه‌های همکاری کانون وکلای دادگستری با دفتر امور زنان و خانواده استانداری در خصوص آموزش و و توانمندسازی خانواده‌ها و کودکان، پیگیری مسائل حقوقی کودکان آسیب دیده در کلینیک‌های حقوق کودک است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز