آذربایجان‌غربی می‌تواند به عنوان پایلوت کشوری این مهم انتخاب شود

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۳:۱۶:۱۵
کد خبر: ۱۱۶۳۹۳۶
آذربایجان‌غربی می‌تواند به عنوان پایلوت کشوری این مهم انتخاب شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اهمیت پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت زنجیره تأمین در خصوص محصولات کشاورزی در ایجاد شفاف‌سازی و جلوگیری از فساد، گفت: آمادگی داریم تا آذربایجان‌غربی به عنوان پایلوت کشوری در این مورد انتخاب شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،نادر صاقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی امروز بیست‌وسوم فروردین‌ماه در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، اظهار داشت: این سازمان در تمامی مسائل اقتصادی و معیشتی مردم تأثیرگذار است از این رو مدیریت چنین مجموعه‌ای تجربه و توان زیادی را می‌طلبد.

وی تأمین مایحتاج روزانه و مواد مورد نیاز مردم را دغدغه همیشگی مسئولان دانست و تأکید کرد: ایجاد ارتباط سیستماتیک بین عوامل تولید تا توزیع می‌تواند از بروز کمبودها و مشکلات جلوگیری کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سیستم‌های مدیریت زنجیره تأمین کالا و خدمات در بسیاری از کشورهای دنیا برقرار است که از مهم‌ترین ویژگی‌های این زنجیره می‌توان به شفاف‌سازی که خواسته عموم است اشاره کرد.

صادقی همچنین برقراری این زنجیره را عاملی بر توقف فساد عنوان کرد و افزود: آمادگی داریم تا آذربایجان‌غربی به عنوان پایلوت کشوری در این مورد انتخاب شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز