تاکید مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی بر رفع موانع واحد های تولیدی بزرگ استان

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۱:۵۲:۵۹
کد خبر: ۱۱۸۷۱۵۶
تاکید مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی بر رفع موانع واحد های تولیدی بزرگ استان
کوماسی در دیدار با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ضمن تاکید بر کمک و همراهی دستگاه های مختلف جهت رفع مشکلات واحد های بزرگ تولیدی استان گفت: در این راستا به واحدهای صنعتی و تولیدی مشکل دار استان کمک می کنیم تا به چرخه تولید بازگردند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی در این دیدار با اشاره به نگاه مثبت مجموعه حاکمیت نظام به موضوع مالیات در سال های اخیر و ضرورت همکاری و هم افزایی دستگاه های مختلف برای تحقق این موضوع گفت: خوشبختانه دستگاه قضایی آذربایجان غربی اولین دستگاهی است که در زمینه حل مشکل معوقات مالیاتی ناشی از کارت های بازرگانی و پیله وری که به شدت مبتلا به استان است دست دستگاه مالیاتی راگرفت و خوشبختانه توفیقات خوبی در زمینه وصول مالیات از معوقات مزبور را نصیب  استان کرد .
وی اختصاص ۳ شعبه از محاکم قضایی جهت رسیدگی به جرایم مالیاتی در استان را از دیگر کمک های دستگاه قضایی استان عنوان  و اظهار امیدواری کرد با فعالیت مستمر این شعب، وصول حقوق حقه دولت در چارچوب معوقات مالیاتی سرعت بیشتری بگیرد.
این مقام مسئول با ارائه گزارشی از وضعیت درآمدهای مالیاتی استان و تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی این درآمد ها در سال گذشته، با بیان اینکه این تحقق بدون فشار بر بازار و تولید صورت گرفته است، اظهار داشت: کمک به حل مشکلات واحد های تولیدی از برنامه های دستگاه مالیاتی استان است.
وی با تاکید بر همکاری همه دستگاه های ذیربط برای رفع موانع تولید در استان گفت: در این راستا کمک به حل مشکلات مالیاتی ۴ گروه صنعتی بزرگ استان جهت بازگشت به چرخه تولید در دستور کار قرار دارد که خوشبختانه یک مورد از آنها که در زمینه صنعت فولاد فعالیت می کند در حال بازگشت به تولید و فعالیت می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز