ارتقای کمیت و کیفیت آب شرب روستاهای شهرستان خوی در یکسال گذشته

۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۷:۲۳:۵۳
کد خبر: ۱۲۱۰۵۶۵
ارتقای کمیت و کیفیت آب شرب  روستاهای شهرستان خوی در یکسال گذشته
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از ارتقای کمیت و کیفیت آب روستاهای شهرستان خوی با تلاش شبانه روزی همکاران شرکت در طول یکسال گذشته خبر داد.

 

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، یداله سلطانی گفت :از ابتدای یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی خدمات ویژه ای در روستای شهرستان انجام داده ایم .

وی در ادامه اقدامات ویژه انجام شده در ۱۲۴ روستای تحت پوشش شهرستان خوی را برشمرد و گفت: به منظور رفع مشکلات و کمبودهای شدید زیرساختی و تاسیساتی روستاهای تحویل گرفته شده داشتیم . توسعه شبکه توزیع آب و ارتقای کمی و کیفی منابع آب روستاها در دستور کار شرکت قرار گرفت و با  اتصال شبکه توزیع نواحی به محدوده های روستایی و اضافه کرد منشاء جدید تامین آب  در روستاها، کمیت و کیفیت آب بخش عمده ای از روستاهای زیر پوشش ارتقاء یافت.

سلطانی خاطر نشان کرد : در روستاهای غیر تحت پوشش نیز بنابر وظیفه ذاتی اقداماتی موثری نیز انجام داده ایم که می توان به روستاهای ملا اسماعیل ، دنیکی ، باغدرق و ... اشاره کرد.

 مدیر عامل شرکت  با تاکید بر استمرار تلاش ها در جهت ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به شهرها و روستاهای زیر پوشش، از همه مشترکان فهیم شهرستان خوی درخواست کرد که با توجه به شرایط آب و هوایی در ماه های اخیر  و کاهش شدید نزولات آسمانی در سال جاری و همچنین شیوع و خیز مجدد بیماری کرونا، با صرفه جویی در مصرف آب و پرهیز از مصارف غیر ضروری، شرکت آب و فاضلاب را در تامین و توزیع بدون دغدغه و مستمر آب برای همه شهروندان یاری نمایند. 

لازم به توضیح است که شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی به بیش از  ۱۲۰ هزار  مشترک آب شهری و روستائی خدمات‌رسانی می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز