مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی:

اقدامات جهادی برای عبور از تنش آبی صورت گرفته است

۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۰۹:۳۴:۳۲
کد خبر: ۱۲۱۸۱۲۸
اقدامات جهادی برای عبور از تنش آبی صورت گرفته است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت :برای گذر از تنش آبی در سال جاری اقدامات اساسی در سال گذشته و همچنین امسال انجام گرفته است تا با کمترین تنش آبی در سالجاری مواجه باشیم.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ،یدالله سلطانی با توجه به کاهش شدید نزولات جوی به اقدامات مؤثر شرکت برای عبور از فصل گرم اشاره کرد و افزود: در راستای مقابله با تنش آبی سال 1400 ، اقداماتی شامل تعویض الکتروپمپ به تعداد 27 دستگاه ، بازسازی چشمه 5 دهنه ، احداث خط انتقال و اصلاح شبکه در روستاهای مختلف ، انجام بهسازی و ایجاد خط انتقال در روستاهای فاقد دهیاری و حفر دوحلقه چاه در سال گذشته انجام گرفت.

وی  اظهار داشت: درسال جاری برای افزایش ظرفیت تولید آب ، دبی 7 حلقه چاه افزایش  ، 9 دهنه چشمه بهسازی شده ، از اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری یک میلیاردو دویست میلیون تومان برای تامین آب 6 روستای فاقد دهیاری استفاده کرده ایم.و نیز برای روستاهای ( بدلان ، رازی ، حاجتکده ، مارکان و مخصوصاً شهر فیرورق و خوی) پروانه حفر 6 حلقه چاه  را اخذ نموده ایم.

سلطانی افزود این شرکت مبلغ سه میلیاردو دویست میلیون تومان به جهت آبرسانی به روستاهای دنبکی ، قیزقلعه ، قریس ، قوردیک علیا و سفلی و روستاهای یارپاقلو از اعتباراتی که در اختیار نماینده محترم شهرستان خوی و چایپاره است اخذ کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز