حل مشکل پساپ سه واحد تولیدی پس از چندین سال با ورود موثر وقاطع دستگاه قضایی آذربایجان غربی

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۰۸:۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۲۴۴۴۶۹
حل مشکل پساپ سه واحد تولیدی پس از چندین سال با ورود موثر وقاطع دستگاه قضایی آذربایجان غربی
ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان از حل مشکل پساب سه واحد تولیدی در جاده سنتو ارومیه که مشکلات زیادی برای اهالی وخود این واحدهای تولیدی ایجاد کرده بود خبر داد.

عتباتی در مراسم کلنگ زنی مسیر انتقال پساب‌های این کارخانجات گفت پس از انجام بازدید وکار کارشناسانه مشکل اهالی روستاهای نظر آباد وتبت وچند روستای دیگر موضوع در کمیته حمایت ازسرمایه گذاری استان طرح وتصمیمات لازم الاجرا وارزشمندی اتخاذ گردید که در کمتر دو ماه کارها انجام ومرحله اجرای تصمیمات فرا رسید.

e72e3ac9-dc42-45cd-b735-6e0235600162

عتباتی افزود مهمترین بخش این جریان پرداخت هزینه هفت ونیم میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی هست که این هزینه در جیب دولت ماند وبرای امور اقشار نیازمند صرف خواهد شد.

رئیس عدلیه استان خبر خوبی هم داد وگفت پسابی که از این کارخانه ها و طی لوله گذاری منتقل خواهد شد برای استفاده در زراعت درختان غیر مثمر در بخش بزرگی از منابع ملی مسیر نهر آب خشک شده که معطل افتاده بود مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت وصنایع تبدیلی در آینده ای نزدیک برای اهالی منطقه ومردم روستاها فراهم خواهد شد که در واقع اشتغال اهالی محل را هم در پی خواهد داشت.

cbe0fa2c-ff64-460d-8ea5-2c02e75f9a6a

رئیس شورای قضایی استان در پایان صحبت‌های خود به مرتفع شدن مشکل زیست محیطی منطقه هم اشاره واولویت کار در مزارع چوب غیر مثمر را با اهالی محل دانست وتولید کنندگان وکار آفرینان را افسران جنگ نرم خواند و حل مشکلات اقتصادی مردم را در گرو حمایت از تولید واقتصاد تولید محور دانست.

شایان ذکر است کلنگ ساخت این کانال انتقال پساب توسط عتباتی رئیس کل دادگستری استان ومجیدی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه به زمین زده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز