سردار اوصانلو

امنیت آذربایجان غربی زبان‌زد عام و خاص است

۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۲۰:۵۲:۵۴
کد خبر: ۱۲۵۱۰۴۲
امنیت آذربایجان غربی زبان‌زد عام و خاص است
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) گفت: بسته نظامی، اقتصادی، فرهنگی و قضایی برای چهار استان شمال‌غرب کشور تهیه و تدوین شده است که میتواند به توسعه استان و کشور کمک فراوانی کند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سردار محمدتقی اوصانلو ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: مردم بایستی از مدیریت و منصب مسئولان منتفع شوند. به‌گونه‌ای که مدیریت‌ها جهادی باشد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) با بیان این که در طول بیش‌از ۴ دهه عمر انقلاب افراد بسیاری در کرسی قدرت نشسته‌اند، افزود: نیازهایی که مسئولان باید از مردم رفع کنند نعمت خداست که نباید با آن‌ها با ملامت و خستگی برخورد کرد چرا که در این صورت به بلا تبدیل می‌شود.

سردار اوصانلو اظهار کرد: از زحمات و هماهنگی آقای شهریاری با نیروهای نظامی و سپاهی در بحث زلزله قطور نهایت قدردانی را داریم.

وی همچنین تصریح کرد: با روحیه جهادی که از استاندار جدید می شناسم مطمئنا امنیت جانی، اقتصادی، فرهنگی و قضایی به ارمغان خواهد آمد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) بیان کرد: بسته نظامی، اقتصادی، فرهنگی و قضایی برای چهار استان شمال‌غرب کشور تهیه و تدوین شده است. این بسته میتواند به توسعه استان و کشور کمک فراوانی کند.

سردار اوصانلو فرمانده با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر ایجاد امنیت پایدار مردمی در مرزهای شمالغرب کشور، یادآور شد: امروز با همدلی مردم و مسئولان امنیت پایدار مردمی در مناطق مرزی شمال غرب ایجاد شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز