اتصال همه جایگاه‌های جنوب آذربایجان غربی به سامانه هوشمند سوخت

۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۰:۴۰:۳۵
کد خبر: ۱۲۵۵۸۴۴
اتصال همه جایگاه‌های جنوب آذربایجان غربی به سامانه هوشمند سوخت
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: با تلاش کارکنان این منطقه، همه ۷۱ جایگاه عرضه سوخت جنوب استان به سامانه هوشمند متصل شده و خدمت رسانی این جایگاه‌ها ادامه دارد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سید جواد فیض حسینی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب اظهار داشت: هم اکنون در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت در جنوب استان امکان عرضه سوخت با کارت هوشمند فراهم شده است.

وی اضافه کرد: عرضه سوخت از طریق سامانه هوشمند با نرخ یارانه‌ای و نرخ آزاد در این جایگاه‌ها در حال انجام بوده و روال سوختگیری خودرو‌ها به حالت عادی خود بازگشته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان در اختلال به وجود آمده در طول هفته یک هفته گذشته اضافه کرد: پس از اختلال در سامانه هوشمند سوخت، اکثر جایگاه‌ها در کمتر از ۱۰ ساعت با نرخ آزاد به چرخه فعالیت بازگشتند.

فیض حسینی افزود: ۱۳ تیم فنی و پشتیبانی در طول یک هفته گذشته با تلاش شبانه روزی خود توانستند جایگاه‌های سوخت را دوباره راه اندازی کنند.

وی با قدردانی از همراهی شهروندان و به ویژه رسانه‌ها در اطلاع رسانی به موقع اضافه کرد: سهمیه موجود در کارت‌های سوخت شهروندان نیز بدون تغییر باقی مانده و مردم می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز