ارومیه ای ها بدنبال ادامه روند موفقیت در لیگ برتر والیبال

۱۴۰۰/۰۸/۱۲ - ۱۰:۵۹:۴۹
کد خبر: ۱۲۵۵۸۶۸
ارومیه ای ها بدنبال ادامه روند موفقیت در لیگ برتر والیبال
تیم های باشگاهی شهرداری و آذرباتری نمایندگان والیبال ارومیه در لیگ برتر ، امروز در ۲ شهر یزد و گنبد به مصاف حریفان می روند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، هفته چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امروز، چهارشنبه با برگزاری هفت دیدار برگزار می شود که در آن، تیم های شهرداری ارومیه و آذرباتری به ترتیب میهمان شهداب یزد و شهرداری گنبد هستند.

تیم شهرداری ارومیه در هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان جام سردار دلها در یزد به مصاف تیم شهداب یزد می رود و طبق اعلام سازمان لیگ برتر والیبال علیرضا قریب داور اول، قادر صادقی داور دوم، محسن ترابی ناظر داوری و خضرالله ترابی ناظر فنی این بازی هستند. 

تیم والیبال آذر باتری ارومیه در هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان جام سردار دلها میهمان شهرداری گنبد خواهد بود و طبق اعلام سازمان لیگ برتر والیبال مجتبی بیداریان داور اول، مرتضیحسن علائی داور دوم، احمد دامغانی نژاد ناظر داوری، امین برق لشگری ناظر فنی و علی پور عروجی ناظر ویژه این بازی هستند.

۲ تیم والیبال ارومیه ای که با بردهای هفته گذشته پا به میدان این مسابقات می گذارند، سعی دارند در این هفته نیز این طعم شیرین را به هواداران متعصب ارومیه ای تقدیم کنند تا وضعیت این شهر در جدول بیش از پیش بهبود یابد.

شهرداری ارومیه در هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور میزبان هورسان رامسر بود که توانست با نتیجه سه بر یک بر این تیم چیره شده و سومین باخت متوالی را در هفته سوم رقابت ها به این تیم مازندرانی تحمیل کند.

آذرباتری ارومیه نیز پیش از آن دیدار در سالن ۶ هزار نفری غدیر از تیم پرآوازه پیکان میزبانی کرد که این میزبانی طعم خوشی داشت و تیم ارومیه ای با نتیجه قاطع سه بر صفر مقابل پیکان به برتری رسید تا نخستین برد خود را به دست آورده و جای خود را در جدول، بهبود بخشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز