شش شهر آذربایجان‌غربی در وضعیت قرمز کرونایی

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۲:۲۹:۱۵
کد خبر: ۱۲۶۰۳۵۰
شش شهر آذربایجان‌غربی در وضعیت قرمز کرونایی
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر، ۶ شهر استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

علی مصطفوی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: طبق آخرین بررسی های وزارت بهداشت و درمان، شهر‌ستان های اشنویه، پیرانشهر، سردشت در جنوب استان و شهرستان های  پلدشت، چایپاره، و شوط در شمال استان در وضعیت قرمز آذربایجان غربی وضعیت قرمز کرونایی دارند.

وی افزود: بر اساس آخرین تغییرات در نقشه رنگ بندی کشور در آذربایجان غربی شهر‌های چالدران و شاهین دژ در وضعیت زرد، و شهر‌های ارومیه، بوکان، تکاب، خوی، سلماس، ماکو، مهاباد، میاندوآب و نقده از ۲۲ آبان در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند.

مصطفوی با اعلام هشدار جدی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اظهار کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه اجتناب از سفر‌های غیرضروری در همه استان از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مرتبط نیز نسبت به اجرای محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهر‌ها از جمله دورکاری ادارات، تردد‌های شبانه و فعالیت صنوف اهتمام ویژه داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز