آغاز اردوی تیم ملی هاکی داخل سالن در ارومیه

۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۰:۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۲۶۱۲۸۷
آغاز اردوی تیم ملی هاکی داخل سالن در ارومیه
رئیس هیات هاکی آذربایجان‌غربی گفت: چهارمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی هاکی داخل سالن جهت شرکت در مسابقه های جهانی بلژیک از روز گذشته به میزبانی ارومیه آغاز شده است.

 گفت: چهارمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی هاکی داخل سالن جهت شرکت در مسابقه های جهانی بلژیک از روز گذشته به میزبانی ارومیه آغاز شده است.

اکبر قاسمی رئیس هیات هاکی آذربایجان‌غربی افزود: اردوی تیم ملی هاکی داخل سالن با حضور ۲۱ بازیکن در سالن ورزشی مجتمع شهید رجایی در حال برگزاری است و تا سی ام آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در این اردو پنج بازیکن به نام های "وحید صمدی"، "محمد اثنی عشری"، "رضا عبادیفر"، "رضا نوروززاده" و "پیام لشکری" از آذربایجان‌غربی نیز حضور دارند.

رئیس هیات هاکی آذربایجان‌غربی ادامه داد: نفرات دعوت شده زیر نظر رجب نورانی سرمربی تیم ملی به تمرین می پردازند.

وی با اشاره به برگزاری سه اردو تاکنون در شهرهای تهران و یزد گفت: تیم ملی یک یا 2 اردوی دیگر تا قبل از اعزام به این مسابقه ها برگزار خواهد کرد تا در نهایت ۱۲ بازیکن منتخب توسط سرمربی تیم ملی انتخاب و به این مسابقه های اعزام شوند.

سجاد ممی زاده و مهدی شاهرخی از آذربایجان‌شرقی، وحید صمدی، محمد اثنی عشری، رضا عبادیفر، رضا نوروززاده و پیام لشگری از آذربایجان‌غربی، یعقوب بهرامی، میثم علی حسینی و محمد کریمی از لرستان نیما حیدری از کهگیلویه و بویراحمد، میعاد کرامتی و مسعود مراتی از همدان داریوش دوست محمدی و حمید نورانیان از سمنان آرمین باباییان، نوید طاهری راد و  محمد قریشی از گلستان ساسان حاتمی نژاد از ایلام امیرمهدی میرزاخانی از مرکزی و محسن بهلولی از کرمانشاه نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز