اجرا طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در آذربایجان غربی

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۰۷:۴۸:۲۳
کد خبر: ۱۲۶۱۶۹۲
اجرا طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در آذربایجان غربی
واحدهای صنفی و خدماتی برای فعالیت باید کد شناسایی مخصوص را از سامانه امید یا همان سامانه مدیریت هوشمند بیماری همه گیر، دریافت کند و در این صورت مجاز به فعالیت خواهد بود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در نشست بررسی سامانه مدیریت هوشمند بیماری همه گیر در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: اصنافی که خواهان فعالیت هستند باید در ابتدا واکسینه شوند و سپس در سامانه مدیریت هوشمند بیماری همه گیر نام نویسی کرده و کد دریافتی را در درب مغازه خود نصب کنند.

وی ادامه داد: اجازه صدور بلیط برای افراد خواهان استفاده‌ از حمل و نقل برون شهری، نیازمند واکسینه شدن فرد است و در غیر این صورت افرادی که واکسن دریافت نکردند باید آزمایش کرونا دهند و ظرفیت حمل و نقل‌ها به شرط رعایت فاصله گذاری با ظرفیت‌ مناسب انجام می‌شود.

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اولویت‌های مردم باشد و مسوولان ذیربط نیز بر این امر توجه ویژه داشته باشند که در این زمینه در آذربایجان غربی ۲۴ دستگاه اجرایی نظارت دارند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: اصناف در سامانه سیب ثبت‌نام کنند تا تدابیر لازم برای فعالان در سطح جامعه صورت گیرد.

مصطفوی اضافه کرد: در دستگاه‌های اجرایی نیز کارمندان موظف هستند هر ۲ دُز واکسن را دریافت کنند و کارمندانی که واکسینه نشده‌اند هر ۱۵ روز یکبار باید تست کرونا دهند.

وی بیان کرد: با کارمندان متخلف در این زمینه نیز برابر تخلفات اداری با آنها برخورد می‌شود.

وی تاکید کرد: حراست ادارات نیز بر وضعیت سلامت دستگاه مورد نظر خود نظارت داشته و به مسوولان گزارش دهند تا تصمیمات لازم در مورد مسائل مختلف گرفته شود.

سامانه مدیریت هوشمند بیماری همه گیر به آدرس sdms.moi.ir فعال است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز