رحمانی : دستگاه های اجرایی اراضی مورد نیاز طرح جهش مسکن را تامین کنند

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۱:۳۷
کد خبر: ۱۲۶۶۵۳۶
رحمانی : دستگاه های اجرایی اراضی مورد نیاز طرح جهش مسکن را تامین کنند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در سریع‌ترین زمان ممکن اراضی مورد نیاز برای اجرای قانون جهش تولید مسکن را تامین کنند.
به گزارش برنا آذربایجان غربی ، آیدین رحمانی رضاییه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای مسکن استان، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در سریع‌ترین زمان ممکن اراضی مورد نیاز برای اجرای قانون جهش تولید مسکن را در اختیار راه و شهرسازی قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی افزود: برای تسریع در ساخت مسکن تمامی دستگاه ها باید همراهی کنند که در این راستا در قدم اول باید شهرداری ها در صدور مجوز زمان را کوتاه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جلسه شورای مسکن آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سهم این استان در قانون جهش تولید مسکن 180 هزار واحد تعیین شده است، گفت: تاکنون‌ 24 هزار هکتار اراضی دولتی برای اجرای این طرح‌ تامین شده است.

وی افزود: براساس قانون جهش تولید مسکن، سیاست بزرگ دولت و وزارت راه و شهرسازی تولید مستمر و انبوه مسکن است.

براساس تفاهم‌نامه همکاری وزارت‌های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی باید بخشی از اراضی منابع ملی و دولتی که در محدوده و حریم مصوب شهرها قرار دارند در اختیار راه و شهرسازی قرار بگیرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز