برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب آذربایجان غربی از امروز

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۹:۰۷:۴۴
کد خبر: ۱۲۷۹۶۹۸
برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب آذربایجان غربی از امروز
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: هفدهمین نمایشگاه مجازی کتاب آذربایجان غربی از امروز به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

به گزارش برنا؛ علیرضا نوروزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: هفدهمین نمایشگاه کتاب آذربایجان غربی از ۸ دی ماه تا ۱۴ دی به مدت یک هفته به صورت مجازی برگزار می‌شود.

نوروزی اظهار کرد: در این نمایشگاه یک هزار و ۴۰ ناشر از کل کشور با ۱۲۰ هزار عنوان کتاب حضور دارند که ۲۲ ناشر از استان آذربایجان غربی است.

وی ادامه داد: ۵۵ عنوان برنامه جنبی با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران  با هدف گسترش فرهنگ کتاب خوانی نیز اجرا خواهد که بیشتر این برنامه‌ها تولید محتوا و به صورت مجازی است

نوروزی گفت: عصر شعر، کارگاه قصه و داستان، رونمایی کتاب‌های تازه، مسابقه همایش و … بخشی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: کتاب‌های نمایشگاه با ۴۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود و هر نفر می‌تواند با کارت ملی تا سقف ۲۰۰ هزار تومان خرید کند.

وی اضافه کرد: نحوه توزیع و ارسال کتاب‌های خریداری شده از طریق پست و به صورت رایگان صورت می‌گیرد و بر روی بسته‌های پستی عنوان هفدهمین نمایشگاه سراسری کتاب نوشته خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز