تشکیل ۴۷۰۲ پرونده قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی

۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۱:۳۴
کد خبر: ۱۲۷۹۷۱۷
تشکیل ۴۷۰۲ پرونده قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی
مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری به بیش از ۱۵ هزار فقره پرونده رسیدگی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، حسین نجف زاده مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: در سال جاری در بخش کالا وخدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز تعداد ۱۵هزار و ۲۸۳ فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد و به تعداد ۱۵هزار و ۱۹۲ فقره پرونده رسیدگی شده است. 

وی تصریح کرد: در مجموع این پرونده ها ۴۶۹۰میلیارد و ۹۶۰میلیون ریال محکومیت صادر شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با تاکید به اینکه ازاین تعداد پرونده ارجاع شده به شعب تعزیرات حکومتی استان ۱۰هزارو ۸۲ فقره پرونده مربوط به بخش کالا وخدمات بوده، خاطر نشان کرد: از این تعداد پرونده بخش کالا وخدمات به ۱۰هزارو ۵۲فقره پرونده رسیدگی و متخلفین به پرداخت۱۸۷۲ میلیارد و ۷۱۷میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی یاد آور شد: از ۴۷۰۲ پرونده قاچاق کالا وارز وارده نیز به تعداد ۴۶۴۴ فقره پرونده رسیدگی و متخلفین علاوه بر ضبط اموال به نفع دولت به پرداخت ۲۸۰۷میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند. 

نجف زاده اظهار کرد: در بخش بهداشت و درمان نیز در سال جاری ۴۹۹ فقره پرونده وارد و به ۴۹۴ فقره پرونده رسیدگی و متخلفین به پرداخت ۱۰میلیارد و ۶۴۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند. 

وی در ادامه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی وصنفی،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را از طریق سامانه اینترنتی  www.tazirat۱۳۵.ir و یا تلفن ۱۳۵ به سازمان تعزیرات حکومتی ودربخش کالاوخدمات  از طریق تلفن ۱۲۴ سازمان صنعت؛معدن وتجارت استان ودربخش بهداشت،دارو  و درمان از طریق تلفن ۱۹۷ و دربخش قاچاق کالا و ارز از طریق  تلفن ۱۱۰ به پلیس مبارزه باقاچاق کالا و ارز استان گزارش کنند. 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز