وحید جلال زاده : شیخ غلامرضا حسنی، مرد بزرگ آذربایجان را بزرگ مردتر از ستارخان و باقرخان میدانم

۱۴۰۰/۱۱/۰۱ - ۲۳:۴۴:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۸۸۷۰
وحید جلال زاده : شیخ غلامرضا حسنی، مرد بزرگ آذربایجان را بزرگ مردتر از ستارخان و باقرخان میدانم
مراسم گرامیداشت حماسه مردمی دوم بهمن ۱۳۵۷، سالروز به توپ بسته شدن مسجد اعظم ارومیه و مقاومت مردمی در برابر رژیم شاهنشاهی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، وحید جلال زاده نماینده مردم ارومیه و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت حماسه ۲ بهمن در مسجد دادخواه ارومیه اظهار داشت : حجت الاسلام حسنی عالم دینی بود و پیش از انقلاب اسلامی با اذن مرجع بزرگی چون حضرت امام  روح الله الخمینی ره مبارزه خود را بر علیه رژیم ستم شاهی پهلوی آغاز نمود و تا آخرین روزهای عمر پر برکت خود بارها تا مرز شهادت رفتند و همواره دست در دست ولایت و رهبری معظم انقلاب داشتند.

وی افزود : مراسمات و بزرگداشت های مردمی حماسه بزرگ دوم بهمن ماه و یادبود مجاهدت های و تلاش های مرحوم حسنی دلاور که آغازگر قیام مسلحانه علیه رژیم ستم شاهی پهلوی بود باید گسترش یابد و مردم با برگزاری و حضور پرشور خود در این مراسم نشان دادند که همچنان پای آرمان های امام ره  و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد : نسل جوان ارومیه را باید با ابعاد شیخ حسنی، بزرگ مرد آذربایجان  حماسه بزرگ دوم بهمن و رادمردی و دلاورمردی های نسلی که از خود گذشتند تا امروز ما از عزت ایران و ایرانی بتوانیم سخن بگوییم و جمهوری اسلامی ایران کنشگر فعال در رخدادها و تحولات منطقه و بین الملل باشد آشنا کنیم.

وحید جلال‌زاده افزود : از حضور یکایک مردم در این شبهای سرد در این محفل گرم و صمیمی بزرگداشت حماسه دوم بهمن ماه و مرد بزرگ آذربایجان شیخ غلامرضا حسنی گرد آمدند، سپاسگزارم و باید یادآور شوم مدال شجاعتی که در دولت دهم به پاس خدمات و مجاهدت های بزرگ مرد اذربایجان زده شد ، نماد این بود که آرمان های انقلاب همچنان زنده هستند و بزرگ داشته میشوند.

جلال زاده با اشاره به مطالبه گری های مرحوم حسنی در زمان خود افزود : راه حسنی بزرگ ادامه دارد و مردم همچنان پای کار انقلاب و حاضر در صحنه هستند ، مردم ایران همچنان به دنبال تحقق کامل آرمان های عدالت طلبی ، مبارزه با فساد و تبعیض و اشرافی گری هستند.

جلال زاده در پایان گفت : امروز هر سه قوه کشور در تلاش برای رفع مشکلات و دغدغه های مردم هستند و تمامی ارکان نظام اسلامی برای برون رفت از شرایط فعلی با تمام قوا در تکاپو هستند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز