اکران فیلم سرباز وطن به همت سمن‌های جوانان آذربایجان غربی در ارومیه

۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۱۵:۱۱:۳۹
کد خبر: ۱۳۰۷۰۸۸
مراسم اکران فیلم سینمایی «سرباز وطن» با محوریت زندگانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز ۱۷ اسفند ماه با حضور جمعی از نخبگان و فرهیختگان عرصه‌های مختلف در محل سالن شهید رخشا اداره برق ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی،محمدحسین حسنی،  رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، در این مراسم گفت: معرفی الگوها در کشور ما همواره با مشکل مواجه بوده و متاسفانه نتوانسته‌ایم تولیدات فرهنگی مناسبی در این زمینه ارائه دهیم.

وی ادامه داد: با گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شخصیت‌های بزرگی در کشور، مدیریت خوبی را در عرصه های مختلف دیپلماسی انجام داده‌اند.

حسنی افزود: امروز ما تکلیف بزرگی برای معرفی شخصیت‌های بزرگی همچون شهید قاسم سلیمانی داریم تا برای نسل جدید و نسل‌های آینده شناسانده شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین امیر عبدل، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: بی‌تردید سرباز وطن یعنی با تمام وجود و با جان و روح باید پای انقلاب اسلامی ایستاد.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی با تمام جان به این مرحله رسیده بوده و ذره‌ای برای شهادت ترس و دلهره نداشت اما باید از خود پرسید که تا چه حد توانسته‌ایم پای مبانی انقلاب ایستاده و آن را قبول کنیم.

حجت‌الاسلام عبدل خاطرنشان کرد: از دیرباز دنیا عنوان می‌کند که ورزش و هنر چه ارتباطی با سیاست دارد اما در جنگ روسیه و اوکراین همه مشاهده کردند که ورزشکاران کشور روسیه را از حضور در میادین ورزشی محروم کردند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی بیان کرد: بی‌تردید جنگ روسیه و اوکراین سبب شد تا روز به روز مبانی انقلاب اسلامی بیش از پیش گوشزد شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز