وزیر ورزش و جوانان به آذربایجان‌غربی سفر خواهد کرد

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۰۸:۴۲:۱۳
کد خبر: ۱۳۳۰۵۸۱
وزیر ورزش و جوانان به آذربایجان‌غربی سفر خواهد کرد
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی از سفر وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونین و مدیرکل وزارتی به این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، سجاد بیرامی افزود: روز جمعه /۳۰ اردیبهشت‌ماه/ حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در سفر رییس جمهور و هیات دولت به آذربایجان‌غربی  به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان های اشنویه و نقده سفر خواهدکرد.

وی گفت: وزیر ورزش در این سفر ضمن حضور در مزار شهدا و تکریم از خانواده معظم شهدا، دیداری چهره به چهره با مردم خواهد داشت و نشستی نیز با نخبگان برگزار می‌کند همچنین از ظرفیت‌ بخش‌های مختلف این دو شهرستان بازدید خواهد کرد.

سرپرست ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: بعد از پایان سفر وزیر ورزش، برنامه‌های مدنظر در شهرستان‌ها جمع بندی و موضوعات و مسایل در شورای برنامه ریزی استان که به ریاست، رییس جمهور تشکیل می‌شود طرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بیرامی گفت: روز پنج‌شنبه /۲۹ اردیبهشت/ نیز سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزشی همگانی و عباسعلی اکبری مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت ورزش نیز به استان سفر خواهند کرد.

بیرامی افزود: در این سفر معاون و مدیرکل وزارت در میز خدمت وزارت ورزش و جوانان در سفر هیات دولت که طی ساعات ۸ تا ۱۸ در اداره کل ورزش و جوانان حضور و پاسخگوی تقاضاها، مطالبات و رسیدگی به مشکلات جامعه ورزش و جوانان استان خواهندبود.

سرپرست ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: سفر ریاست جمهور به استان منشا اثرات و خیر و برکت برای آذربایجان‌غربی خواهد بود.

وی افزود: در حوزه ورزش و جوانان پروژه‌های نیمه تمام با درصد پیشرفت بالا مورد حمایت و تامین اعتبار قرار خواهند گرفت که بعد از سفر لیست این پروژه‌ها مصوب و به همراه اعتبارات تخصیص یافته اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز