کاهش ۲۱ هزار واحدی شاخص بورس آذربایجان غربی

۱۴۰۱/۰۳/۲۳ - ۰۸:۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۳۳۸۸۲۸
کاهش ۲۱ هزار واحدی شاخص بورس آذربایجان غربی
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی : ارزش معامله‌های این بازار طی این مدت بیش از ۲۶۸ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: شاخص کل بورس آذربایجان‌غربی طی هفته گذشته با ۲۱ هزار و ۶۸۱ واحد کاهش به یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۹۸ واحد رسید.

به گفته او، هفته قبل بیش از ۶۵ میلیون و ۵۸۴ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در این استان معامله شده است.

جوادی با اشاره به اینکه هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز کاهش ۲۷۳ واحدی را در این مدت تجربه کرد، گفت: این شاخص نیز تا پایان هفته گذشته به ۲۰ هزار و ۹۴۶ واحد رسید.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس استان، ۱۲ کارگزار از ۱۵ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۱۲۹ شرکت‌های بورسی و فرابورسی را معامله کردند، می گوید: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری «سرمایه و دانش» بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۲ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی از سهم ۳۸ درصدی خرید طی هفته گذشته نیز خبر داد و گفت: در این مدت، سهام شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی با ۱۱ درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز